Meh. Was soms wel grappig. Meer extreem boeiend etc was het allemaal weer niet. Ze zetten de toon van vorige seizoenen voor helaas. Ze moeten een keer gaan stoppen imo. 5 misschien 6 seizoenen is de max om het leuk te houden.
Ik vond ze maar enorm matig. Zaten wat toffe momenten tussen, vooral van Barney, maar over het algemeen zetten deze twee afleveringen de dalende lijn van de afgelopen seizoenen voort. Ik hoop dat TBBT het iets beter gaat doen.
Ik snap niet wat iedereen negatief doet. De eerste aflevering was idd tamelijk lame, maar ik vond de 2e écht gaaf hoor.
Spoiler Dat ze daar opeens heen gingen ipv hun pub vond ik juist storend. Er is helemaal geen reden om opeens daarheen te gaan.
Ja dat vond ik ook wel een beetje opvallend, maar je moet je niet aan alles storen. Je kunt moeilijk om 12u 's middags naar de kroeg gaan.
Lekker even een balletje om 12u onder het genot van een cola'tje... Maar ik vond de eerste 2 afleveringen het lange wachten helaas ook niet waard ! Te weinig helden momentjes.
We zijn weer begonnen. [Spoiler1]Zo, Victoria. Die zal het ook wel niet zijn. Dacht eigenlijk dat die ergens wel was uitgesloten in seizoen 1. En die zat toch in Duitsland? Of is ze snel teruggekomen om economie te studeren ofzo. [/Spoiler1]
Ik vond 'm best vermakelijk. Deed z'n ding wel voor wat het nog is. Het is niet meer met die jonge jaren, dus word wat anders. Maar ik vind het nog tof