[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, heel europa is natuurlijk gulzig op die free packs haha
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    mmmm hij kickt je nu gewoon terug naar ea.com/soccer/
     
  3. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, en als ik op sign in klik geeft hij non stop site to busy aan
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn denk ga ff m'n pakjes innen. Maar nee hoor nog steeds niet....
     
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    En nog steeds niet hoor.. :thumbs:
     
  6. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er eindelijk op maar ultimate team krijgt zwart scherm en creation centre ook:confused:
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwehhh denk ik kijk ff voordat ik naar school moet en nog steeds doet ie het niet xD! Lekker bezuggg EA! Ik kan wel op de EA site en hij laad ook snel en ik kan ook op Fifa klikken en ik kan ook inloggen, maar zodra ik op Ultimate team klik laad hij wel de pagina, maar verder niks..
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus gasten, als ik in het andere FIFA topic een waarschuwing neerzet, dan is het niet zo dat die waarschuwing alleen voor dat topic geldt 8)

    OW voor jou voor continu uitlokken en offtopic gaan.

    Ookal was dit niet op een nare manier bedoeld, stuur aub een report als er misbruik van wordt gemaakt :)

    Back ontopic en stuur gewoon even een report waar nodig, dan kunnen we sneller ingrijpen en de thread een beetje opschonen.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker bezig goiz. weet niet wat er de laatste tijd gebeurt maar teveel leden zijn a snel op hun teentjes getrapt en b gaan gelijk schelden etc. beetje onzinnig allemaal
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Erg vervelend ja mensen die op fora komen om stoer te doen ofzoiets. Laten we het gezellig en informatief houden.

    Ontopic : Jammer dat de web-app nog niet werkt, op twitter las ik dat het aannemelijk is dat het pas achter in de middag weer gaat werken. Het schijnt dat ze de hele nacht door hebben gewerkt, (er werd iig wel de hele nacht door getweet)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke want probeerde daarnet even in te loggen maar krijg alleen die pagina waar je die nieuwe accountnaam moet maken voor EA maar die laad niet door als ik een nieuwe naam heb ingevoerd!
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste bericht op het EA forum:

    Work continues around the clock on the issue that’s blocking the full release of our new web features, including the FUT 12 Web App and new Creation Centre. We don’t currently have an ETA on that issue being resolved, but we can now confirm that we will not be able to launch the Web App until at least some time after 09:00 PST/17:00 GMT tomorrow (21 September). Success on that front will depend on how our technical guys progress overnight here at the studio. Expect further updates around that time - we will of course notify you as soon as we know. The best place to find out will be the official FIFA Twitter account at:

    www.twitter.com/easportsfifa

    Today’s Team of the Week will be extended to overlap with the arrival of a new Team of the Week tomorrow. That means twice the chance of snagging an in-form player once the FUT Web App goes live – and we will make very sure that no matter what time our issues are resolved, you will not miss out.

    Returning FUT gamers will still get their two free packs of course, and we’ll still be offering a daily gift, beginning as soon as the web app launches.

    Reminder:

    Your FUT 11 team will still be accessible on console, but the web app is being switched to FUT 12 exclusively.

    FUT 11 Bid Tokens will carry over into FUT 12.

    Coins do not carry over, although you can continue to spend coins in FUT 11 to build your Generations squads for FUT 12.

    There will be no new In-Form players for FUT 11. New In-Form players will only appear in FUT 12.

    Returning FUT gamers will get their free packs once the web app launches, and can open them at any time.



    Multiple Accounts

    If you have multiple FUT accounts on different platforms, such as Xbox and PS3, you will be able to start both on the web.

    The web app has a built in Persona Selector that will allow FUT users with multiple accounts to switch their profiles without leaving the site.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    zoo goedemorgen allen, vandaag een nieuwe poging ;). Las op twitter dat het echt een serieus probleem is dat ze heel de nacht al bezig zijn die zooi te fixen:thumbs:

    http://twitter.com/#!/RomilyBroad

    zou zeggen. hou bovenstaande twitter in de gaten


    btw. Danny, ik heb je een friend request gestuurd gister al
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit:mad: Maver: "ik ben pas weer donderdagavond online en zal hem dan accepteren".Ik heb hem net via www.xbox.nl geaccepteerd

    Sorry voor dubbelpost.Ik ben nog niet wakker, heb ik op de quote knop gedrukt ipv de edit knop.

    Messi en Nani zijn ook bevestigd op Twitter voor in TOTW(die de hele week geldt)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd of ze hem vandaag wel aan de praat krijgen.
     
  16. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    FUT 12 and Creation Centre are still unavailable and we're working to resolve this. They're unlikely to be up before UK evening time.
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wellicht vanavond/vannacht ?
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanacht wel ff kijken,als ik terug kom uit de kroeg!!
     
  19. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds niet:mad:
    dan maar spelletjes spelen tijdens mijn vrije uren8)
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Op stap op woensdag? In welke stad ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina