Utrecht.En op stap?... ik moet sporten hoor! Haha, is ook meer een spelletje.Ik dart al iets van 15 jaar competitie in de Dartbond Midden-Nederland. Je moet het eigenlijk zien als een goed excuus om naar de kroeg te gaan.(elke 14 dagen weer een adere kroeg in een andere plaats)
jongens, check even deze tweet, !! @EASPORTSFIFA when are we able to download FIFA 12 via the EA Sports Season Ticket and will FUT be on it? 21 Sep via web replies ↓ » EA SPORTS FIFA EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA @ @LiamRobinson94 from 24 Sept on Xbox 360 in Europe - it's the full game, so FUT will be on it. 21 Sep Ik zeg even die Early season zooi even aanschaffen !!
Ja voor 2000 microsoft points. Wanneer je de game daadwerkelijk hebt op 29 september kun je verder spelen met je gespeelde voortgang. Wat krijg je verder nog bij die season ticket? de downloads ofz? live season?
Volgens mij bedoelen ze dat UT op de disc aanwezig is maar je kan het volgens mij nog niet spelen. Zag ik gister in ieder geval op de EA Forums staan, dat de FUT servers pas 30 september online gaan op de console.
Maar je kan dus de full game halen zodat je hem op 24 september hebt? En dan kan je alles doen wat je wil? (online spelen, career) EDIT: Alleen moet je met UT wachten tot de 29e?
aah fijn. ik heb inmiddels die Early Season Ticket aangeschaft, zowiezo zaterdag fifa al spelen, en ja, je behoud alles van je al hebt gedaan
Nee je krijgt niet de full game. Je betaalt 2000 MSP en dan kan je FIFA 12 een paar dagen van tevoren downloaden vanaf Xbox Live. Op 29 september wordt die versie uit de lucht gehaald en dan heb je niks meer. Je moet dan nog gewoon de game halen in de winkel. Je betaalt dus eigenlijk 60 euro + 2000 MSP alleen voor een paar dagen eerder.
Maar kan je dan al Fut spelen? en hoe kom je aan die early ticket? hoorde dat je ook korting kreeg op gekochte pakjes (alleen met microsoft points dus daar heb ik niks aan)
Misschien ga ik het toch wel doen. 25 euro is niks voor bijna een week eerder. Dan heb je online ook meteen een voorsprong qua online ervaring.
Volgens mij pas vanaf maandag dan toch?3 dagen eerder. En kan je dat alleen via je console downloaden?
25 euro voor een weekje eerder? hahah voor vijf euro zou ik het misschien doen! maar 25 euro echt niet! Zodra je de game een tijdje heb gespeeld heb je dan zo van waarom heb ik dat ook al weer gedaan?