[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Geef die 25 euro wel uit aan packs in plaats van Season Ticket.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    maar je hebt wel heel het jaar 20% korting op je fut card packs :p
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Tja dan moet je er wel heel veel kopen! anders betaal je gewoon 25 euro extra voor paar dagen.

    En is toch alleen op packs gekocht met microsoftpoints? is niet zo dat je pakjes van 7500 coins oppeens goedkoper zijn?
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij alleen korting op packs gekocht met MSP. Ik heb even een tweet gestuurd naar EASPORTSFIFA om dat na te vragen. Hopelijk snel een antwoord.
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Waarom zeggen ze dan ook dat je 20e op de Web App kan als ze weten dat ze het tog niet gaan halen.
     
  7. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Reclame:F:
    had eerst veel zin om die webapp te gaan doen maar nu steeds minder, wss omdat het uitgesteld wordt was ook zo bij the online gamer season 2 ep 10:+
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed lees betaal je te zaterdag 2000 ms punten en kan je fifa dus al spelen ?

    Als je dan 1 x de full game hebt ben je niets kwijt maar kan je gewoon verder spelen ?
     
  9. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd!! Ze hadden het voor de 20e moeten testen of alles werkt!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor 2000 MS punten (ongeveer €25?) mag je inderdaad een paar dagen eerder beginnen aan FIFA, dus offline en online (niet FUT).
     
  11. Martygoeswild

    Martygoeswild Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok na een tijd toch maar aangemeld op dit forum! Deelnemen aan de FUT discussies :)

    Dat live season lijkt me trouwens vrij zinloos imo.
    Wacht wel even een paar dagen, hebben jullie hem al besteld? Zo ja waar?
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    2100 points is al gemakkelijk voor 18 euro te krijgen hoor. Maar dan nog is het iets belachelijks. Flikker toch op met je paar dagen eerder spelen, ik wil nu op de FUT app. Ga dat maar regelen, vieze EA.
     
  13. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht liever, heb wel betere dingen te kopen
    @De demo spelen tot woensdag:+
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Sommige sites zeggen 29ste en andere weer de dertigste. Welke verwachten jullie dat het word?
     
  15. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop voor de 29e :)
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit echt te twijfelen of ik nouw PES moet kopen of FIFA. Ik dacht eerst dat ik gewoon PES ging kopen maar toen ik eenmaal dit forum zag werd ik wel heel enthousiast over FUT. Ik heb de startpost nu doorgelezen maar is er ergens meer informatie over FUT beschikbaar? Ik heb ook een aantal vragen:

    - Hoe zit het met spelers die je gekocht hebt maar daarna beter worden omdat ze in het echt ook goed spelen dus dat hij IF word. Bijvoorbeeld als ik Sneijder heb gekocht word hij ook IF of moet ik dan een nieuwe Sneijder kopen?

    - Is het makkelijk om aan een super team te komen? Ik zat bijvoorbeeld aan een Uruquaanse aanval te denken met Forlan/Cavani/Suarez. Heb ik meteen genoeg geld om zo'n aanval te kopen, of ben je daar een maand mee bezig om die coins te halen?

    Alvast bedankt!:)
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk zal hij al de 27e of 28e te koop zijn hoor ;).
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7

    1: Je moet dan een nieuwe Sneijder kopen.
    2: Het duurt in het begin erg lang om een superteam te krijgen. Je bent er zeker een paar weken mee bezig. Dus nog een argument om Fifa te kopen! :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    - Dan moet je een nieuwe Sneijder kopen, de IF-spelers komen maar één week in de pakjes, maar áls je er dan één krijgt (of koopt) blijft hij wel altijd IF.

    - Het is een redelijk verslavende, tijdrovende modus, omdat je er gewoon veel tijd in stopt om jouw favoriete team bij elkaar te krijgen, of misschien wel meerdere teams. Je moet veel spelen, veel handelen en geluk hebben bij de pakjes, wil je snel veel geld krijgen. Er zijn "methodes" voor, maar iedereen doet het op zijn eigen manier. Je moet in ieder geval niet verwachten dat je binnen een maand al een hemels team hebt staan met alleen maar geweldige spelers, dan zou het ook niet leuk zijn hé, dan zou er na een maand al niets meer aan zijn ;).
     
  20. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke maar als Sneijder dan slechter word blijft mijn Sneijder evengoed toch? Weet jij misschien of er ergens een beginners guide is voor FUT? Daar komen al mijn vragen wel in voor denk ik:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina