[XOne] FIFA 12 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je mag je vragen hier gewoon stellen hoor, daar is dit topic namelijk voor! ;)

    Spelers kunnen niet 'slechter worden', er is geen 'Worst Team Of The Week'. Spelers kunnen hun IF-vorm ook niet verliezen. Koop je dus een IF Sneijder, blijft hij IF voor altijd ;).
     
  2. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke dan heb ik nog een vraag. Hoe zit het met talenten zoals Hazard? Als die niet in het Team of the Week komen worden die dan wel beter? Zoals Willshere is vorig jaar enorm gegroeid bij Arsenal zie je dat dan terug bij FUT?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Die komen er inderdaad. Van spelers met een goed seizoen heb je ook meerdere kaartjes. Zo heb je Nasri 84 maar toen hij goed begon te spelen over een lange periode is er een kaartje van Nasri 85 gekomen.
     
  4. Don Juan NL

    Don Juan NL '-'

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb ook vaak een Team IF onder-20, dan komt er dus een serie jonge talenten in form :)
     
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke bedankt, maar het heeft dus niet veel zin om het als een investering te zien? Bijvoorbeeld je koopt nu David Luiz omdat ik verwacht dat hij het geweldig gaat doen bij Chelsea maar dan moet ik straks weer een nieuwe David Luiz kopen als hij daadwerkelijk beter is geworden.
     
  6. Martygoeswild

    Martygoeswild Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope je zal dan een nieuwe moeten kopen! Want er komt dan een nieuw kaartje met een IF David Luiz :)
     
  7. DutchSoccerxx

    DutchSoccerxx Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man man, ik kan gewoon niet wachten om te beginnen met FUT, alleen EA doet weer eens moeilijk gay. Waarom zeggen dat je de 20e kan beginnen, terwijl het nu al de 21 is en al bijna avond. Dan klopt er toch iets niet. Test het dan gewoon even.
    Ben benieuwd of er vanavond nog wat gaat gebeuren, ik neem aan van niet...
     
  8. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Iemand nog een aankondiging gelezen van wanneer de Web App online komt op Twitter, EA Forums of wat dan ook?
     
  9. Martygoeswild

    Martygoeswild Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    De EA servers zijn zwaar bagger en ze waren waarsschijnlijk gewoon niet voorbereid op zoveel mensen tegelijkertijd.

    En ik had ergens gelezen dat het vanavond wel gefixed zou zijn dus wie weet.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wanneer is dat dan gebeurt? enige ifs zijn xe team of the week, eenmaal team of the year en aan het einde van elke league en van elke best groeiende spelers ee if versie.

    Over beter worden van spelers. Tijdens de winterstop worden de spelers die goed seizoen draaien beter gemaakt en komt hun nieuwe kaartje in de pakjes te zitten. Niet dus 1 week als if maar constant
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Er was wel een if toty met most improved players. Maybe is hij daarmee in de war.

    Maar mochten jullie vragen hebben, op het ea forum staan ook beginnerstips.
     
  12. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn zo te horen ben jij echt vet goed waarom start je geen youtube zoals hjerpseth en die 2 anderen, wij allen zullen je supporten
    Don juan, dankjewel
    Ot: hopelijk doet fut het wel gewoon normaal
     
  13. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het bij mij nog steeds niet blurk..
     
  14. Seh

    Seh Guest

    EA. :emo:
     
  15. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik een van de weinige gelukkigen die het gisteravond is gelukt FUT 12 te spelen. Ondanks dat er veel fouten in zaten en je er rare codes achter de knoppen stonden is het mij toch gelukt de 2 gratis packs te openen. Er zitten 11 spelers in, waarvan 3 of 4 gouden.
    Bij mij zat er op Kuzmanovic, Ilsinho en Dembele na niks waardigs bij.
    Hoop overigens wel dat ik vanavond weer kan inloggen, al vrees ik het ergste!
     
  16. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: de eerste 2 packs gemist, ik heb zo'n gevoel dat volgende week woensdag alleen offline spelen mogelijk wordt|:-
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Ik kan nu op de ultimate team pagina komen, maar er laadt niets?
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk bij helemaal niemand in europa lukt het en bij jou wel xD.
     
  19. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    We should have an update on web app progress within the next hour or so, folks.

    werd net getweet :D
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan best hoor dat het is gelukt.

    Wel gaar trouwens van EA, hoorde iets dat Anonymous een DDOS aanval aan het uitvoeren was? Als het probleem intern ligt is het wel een enorme faal want dan is er dus niet eens fatsoenlijk getest..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina