Ben inmiddels met de hardcore modus bezig van Renegade Ops. Erg pittig, die tanks knallen je overhoop zodra je ook maar even in de baan van zo'n schot rijdt. Tip is om vooral veel spervuur op de achterkant van een tank te richten. De klep komt er dan af, waarna een kwetsbaar deel van de motor zichtbaar wordt. Eén rocket is dan voldoende om hem op te doen blazen.
Eerste wat mij opviel mij Resident Evil 4 HD is dat de controls enorm slecht was, vond ik dan(Left trigger pak je de pistool bijvoorbeeld en met X schiet je, aimen gaat ook niet al te goed ). maar voor de rest ziet de game er zowat hetzelfde eruit als de originele.
Renagade Ops is echt tof, zowel alleen als in co-op. Alles wat ik verwacht van een hersenloos knalspel!
Right on. Baal er een beetje van dat ik mijn 360 heb uitgeleend en Renegade Ops voor de PSN heb aangeschaft. Anders hadden we hier een potje kunnen samenstellen. Op PSN is het soms best lastig een goede game te vinden. Hard core moeilijkheidsgraad is waar de echt actie is btw (prima ook voor co-op). Hoop dat je goed bent in het ontwijken van tank shells en missiles .
Quick'n dirty GT review van Resi 4 HD: http://www.gametrailers.com/video/review-pod-resident-evil/721221