Ok ik zal het even kort en duidelijk proberen uit te leggen. Decerto is een website met allerlei fora's (Decerto.net) Met spellen als CoD Fifa etc. Elk spel heeft zijn eigen regels. Zoals bij Cod Black ops de Famas niet is toegestaan. Game modes, maps, wapens, attachments. Zijn allemaal regels voor. Deze regels worden gebruikt op LAN toernooien zoals ReflexGT die deze maand gehouden word. De matches die je op Decerto speelt zijn niet officieel. Dat houd in dat je alleen maar scrimt zegmaar om beter te worden als team. t is trouwens altijd 4v4. De scrim vind je op de " Decerto.net " > " Forums " > " Call of duty Black ops " > " Scrim now thread " Je vult op dat topic je gamertag in of je invite er 1tje. Als je je gamertag op dat topic zet is de kans dat je word geinvite. als je niet geinvite word moet je het nog een keer doen. Tip: het maakt niet uit als je verliest, en niet gelijk opgeven. Want besef wel dat je tegen de beste spelers van EU speelt. DE rules Black ops: http://www.decerto.net/v4/index.php?threads/decerto-v5-rules-feedback.39382/
Nee daar doen we niet aan. We deden wel op Black ops mee aan GB maar daar zijn we mee gestopt van wegen connectie fouten. Als MW3 uit komt gaan we er weer vol op tegen aan
Jaah, ik kan nu effetjes niet voor jullie editen (ook al had ik nog geen clips gekregen), want ik edit Delta Cams 5 voor TeamDelta2011 (dat is hun YouTube).
Binnenkort hebben wij onze 3e meeting geplant en dan gaan we met z'n alle naar Holland evenementen groep in Tiel. Ons recruitment is nog steeds geopend. Wij die altijd voor de win gaan en een beetje een goeie win en/of goeie k/d ratio hebben. Natuurlijk als je een echte objective gamer bent heb je niet altijd een goeie k/d.
We zijn nog steeds bezig met recruiten. We zoeken nog mensen die veel game, natuurlijk ook gezellig zijn en die ook mee willen gaan doen aan wedstrijden.
lal... decerto, mlg, gamebattles, elite. hoeveel verschillende regels wil je in 1 game proppe qua competief.