[XOne] Fifa 12 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Poeiers kan wel, maar wel met de juiste speler (Ibrahimovic, Villa, Messi, Silva, Touré, Tevez, Dzeko, etc) en je moet langer inhouden. Je hebt nu voetzoekers (schuivers), dat is echt gruwelijk vet! _O_


    Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie nu eigenlijk? Ik op World Class, maar wordt al best makkelijk, waarschijnlijk gewoon weer met PSV carrière mode doen op Legendary :).
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Moet je die schuivers forceren of doen ze dat automatisch? Hoe doe je trouwens die 'Bergkamp' move? Dat je de bal een tikje geeft en dan met de speler aan de andere kant er langs sprint? Als je met de rug naar die speler staat.
     
  3. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    World class:eek:, kom amper voorbij semi-pro:confused:
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oefenen en veel FIFA's spelen ;).

    Gewoon als er een tegenstander in je rug staat, moet je met (RS) naar achter doen (naar de rug van je eigen speler; richting tegenstander dus). Dan doet ie dat, maar niet altijd. Geen trucje, meer een contextual beweging ;).
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, thanks
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Klopt. Had ik ook. De zoveelste faal van EA Online.

    ...en die schitterende goal die ik met Van Persie maakte (halve volley van buiten de 16 na een schitterende dieptepass) die heeft hij niet goed geupload. 2x. 1 vanuit een idioot camerastandpunt (vanachter de eigen keeper(!)) en 1x nadat de bal erin zit en dan pakt ie de nieuwe aftrap.

    Zo vermoeiend, zoveel onkunde daar bij EA.

    En moest ook nog een nieuwe naam invoeren net en dan is mijn eigen nick niet beschikbaar...(!) Hufters.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  7. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die FIFA 12 bij de FRS als pre-order heeft staan?!

    Krijg je daar ook elke maand zo'n code?! Staat er niet echt duidelijk bij of het nou elke maand zo is, of 1 x
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ( ondanks de bugs ) een leuk voorbeeld gezien van de impact engine :) Kopduel tussen Nasi en Valbuena, spelers botsen in de lucht op elkaar. Nasri valt op de grond in een splagaat met Valbuena op hem, zag er gaar uit en hij had ook een blessure :) jammer dat het een demo is en dat je verder niet kan zien wat de blessure omschrijving zou worden en hoeveel weken eruit ( de real time injuries van fifa 12 )
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
  11. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Siemenn zo te horen ben jij echt vet goed waarom start je geen youtube zoals hjerpseth en die 2 anderen, wij allen zullen je supporten :D
     
  12. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een wereld van verschil zeg, ik speelde de eerste paar dagen tegen prof / world class, maar tegen maten is zo veel beter, leuker! tegen computer is nie leuk man, lopen altijd goed mee en tricks lukken nooit zo veel als tegen mensen enso, maakt het stuk frustrerender:p Maargoed langleve xbox live :D Trouwens die bergkamp flick si me nog steeds nie gelukt haha, is het misschien omdat ik (LT) erbij ingedrukt hou? :p
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol overdrijf niet zo man xD! Met een beetje oefening kan iedereen wel op world class/ Legendary spelen.. Trouwens zo goed is die Hjerpseth niet hoor. Beetje voorspelbare skillmoves doen de hele tijd xD!
     
  14. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dan, maar voor een beginner/amateur als mij ziet het er allemaal heel goed uit en vooral als je legendary inmaakt:thumbs:
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, (LT) moet je niet gebruiken.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Die Hjerpseth zegt zelf ook dat hij niet zo goed is. Die filmpjes van hem zijn ook gewoon allemaal montages..
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Vette fifa 12 demo sessie gehouden tegen een vriend.

    Uitslagen (ik - vriend)
    1-0
    0-1
    4-0
    4-2
    3-1

    Ik was in vorm :+
    Stiftbal vanaf de 16 met Van Persie was een pareltje, mooiste goal tot nu toe.
     
  18. HugoMoncler

    HugoMoncler Guest

    Mooie grap moet ik je te kennen geven :emo:.
     
  19. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    pff hopelijk wordt die dekking wat beter in de final build, te vaak gehad dat er in de 16 iemand vrij loopt en zo een pass gegeven kan worden door mijn dekking van 4 man heen zonder dat er iemand uitstapt of meeloopt met die aanvaller.
     
  20. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina