[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik erger me er vooral aan dat ik er geen reet meer van kan.

    Het spel is geweldig, ik erger me niet aan mijn tegenstanders, of ze nou zagen, shotgunnen, of Lanceren, dood ga ik toch wel. Wat zij kunnen kan ik ook, in theorie dan. Fuck man, dit spel is tof. Ook lachen, ik ken geen enkele map nog, op de een of andere manier krijg ik ze niet in mijn hoofd. Dan ben ik alleen nog over, tegen 3 man en dan roepen mijn maten dat hij in het sanctuary zit.... Gast, ik weet niet eens waar ik zelf ben..... Druk op B voor het overzicht van de map. Alsof ik dat durf met drie van die fuckers die me zoeken en de map wel kennen.

    Ik ben helemaal hooked, maar ben nog een ongelofelijke noob. Ik heb sinds Gears 1 helemaal nooit meer online gespeeld, geen enkele game. Ik ga dat toch echt merken nu. Maar flink oefenen en hopelijk kom ik weer een beetje bij het niveau dat ik in Gears 1 had. Dat duurde ook lang, ik ben echt heel slecht in shooters, maar ik kwam er uiteindelijk wel.... Deze game zorgt er iig voor dat ik het ook echt WIL spelen en WIL oefenen. Laatste shooter die dat deed was Gears 1.
     
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Slimmer spelen en meer dekking zoeken. Soms laat je je te snel verleiden om te rushen etc, maar dat kost je veel levens.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    I know, ik denk vaak nog steeds dat ik Gears 1 speel. Rushend met de shotgun denkende dat ik kan sprinten en schieten. Maar dat gaat natuurlijk niet meer haha. Ik ben ook constant te laat bij de wapens, omdat ik vaak niet precies weet waar ze zijn.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Scheelt ook veel of je solo of met een groep speelt. Een samenwerkend team walst soms zo over de solo gasten heen.
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    :lol: zooo herkenbaar!
    Grappig om te lezen dat meer mensen hier hetzelfde gevoel hebben met betrekking tot gears 2. Die voelde als meer van hetezelfde voor mij en hoewel ik weet dat het met deel 3 nog steeds zo is voelt het toch allemaal zoveel lekkerder.

    Ben niet zo'n shotgun freak, dus misschien dat het feit dat de rifles nu eindelijk ook goed zijn ermee te maken heeft O-)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, duurt inderdaad even om de maps te leren.
    Leuk als je met een party speelt. "2 man bij de granaten", "kom mee naar de torque" etc en dan "euh, waar is dat?" :)
    Moet zelf ook weer ff beter worden, m'n K/D is nu weer flink aan het kelderen en wil sowieso weer boven de 1.0 komen. Eens paar keer goed potje hebben. Steeds redelijk spelen en dan een potje afgeslacht worden helpt ook niet erg. :p
    Oh, en moet stoppen met zoomen met shotgun, of hoogstens quick zoom. Nu zie ik iemand, zoom ik, draai ik ingezoomd mee, probeer hem bij te houden, schiet dus mis, "&*#$". 8)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Vind tien maps ondanks dat ze wel tof zijn (Drydock is wel kut) wel wat weinig. Zal me niks verbazen met al dat tyfus DLC dat al uit is dat Epic binnen no time al met een map pack komt. Wacht wel lekker op een GOTY versie voor alle DLC. Hotel doet me trouwens echt aan Mansion denken, tof.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    I know, maar dan moet je eerst de mappen goed kennen en je moet de wapens goed kunnen handelen. Natuurlijk, ik gebruik de reloads nog steeds goed, maar ik vergeet steeds dat wanneer ik de sawed-off shotgun gebruik het reloaden een eeuwigheid duurt.

    Omdat ik steeds niet goed weet waar ze allemaal vandaan komen raak ik vaak wat gedesorienteerd, een beetje in paniek zelfs. Als die motherfuckers met 4 man op me af komen rennen dan weet ik echt niet meer wat ik ga doen. Dan blijf ik dom zitten tot ze alle 4 bij me zijn en ik bij de eerste de beste schotenwisseling het loodje leg. Heel dom, terwijl ik precies weet wat ik moet doen, in beweging blijven, zorgen dat ik ze bij elkaar vandaan kan krijgen. Ik heb er patent op om steeds naar links te gaan als de rest van de groep naar rechts en vaak kom ik dan 3 a 4 man tegen.

    Maar het blijft echt te vet voor woorden, en soms komt het allemaal wel terug en pak ik een zooitje kills alsof ik Gears 1 weer speel. Maar het gebeurt te vaak dat ik maar weinig kills haal. Ik speel ook alleen maar Warzone, dat is ook niet handig, potjes duren kort en dood = dood. Bij TDM kun je respawnen en is het niet zo'n probleem als je dood gaat, je komt weer terug in hetzelfde potje... Ik denk dat ik dat maar wat meer ga spelen om wat meer te oefenen.

    Het is verder ook niet erg hoor, ik geniet echt van deze game. Maar als je 4 uur lang bent afgeknald dan raak ik wel wat gefrustreerd.....
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kijk ook wel eens met anderen mee en dan ziet het er allemaal zo simpel uit, constant die kills alsof het niets is etc. Probeer je het zelf, leg je steeds het loodje en lukt het niet. 8)
    Moet zelf ook meer oefenen. GoW2 ging best aardig, Pro zal ik nooit zijn, maar moet beter kunnen dan wat ik er nu af en toe van bak.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol: i lol'd
     
  11. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ff paar potjes? :mad:
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Same here, ik zal geen topper worden. Hoeft ook niet, ik ben meer van de sport en racegames. Maar ik wil wel gewoon lekker mee kunnen doen, en dat gaat ook wel lukken. Ik speel nooit shooters, CoD en BF doen me niks. Dan voel ik me helemaal Stevie Wonder. Ik zie mijn tegenstanders alleen maar tijdens de killcam... Ohhhh, daar zat ie...

    Ja, mijn maten ook... Hij loopt links van je Cyrax... Oh, wacht, er komt er ook eentje van rechts... No spang, ik pak ze wel.... 2 seconden later ben ik niets meer dan wat stukjes vlees. Goed geprobeerd hoor Cyrax.... Ja, zonde, wat scheelde het....
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dat probeer ik mensen ook uit te leggen.. blijf bij de groep, ga niet met je shotgun op 2 man af. pak je voordeel situaties, ga niet via links schieten op iemand die via rechts schiet, you wont win it en kost het team levens! soms doe ik het ook en dan denk ik erna van gvd ik wist dat ik het niet ging winnen daar, ze hadden positie. leermomentje dan maar
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  14. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het "spotten" van je enemies echt briljant. Ik heb nu alleen maar gespeeld met een vaste groep en als iemand ook maar iemand spot, dan zie je echt alle hammerbursts/lancers die kant opschieten. Binnen 1 seconde is die gast gewoon down :D.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat spotten heb ik nog niet helemaal door.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zie je de tegenstander voor het eerst, druk dan LS en je ziet voor even waar de tegenstander loopt. Zoiets toch?
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, zoiets. Je ziet een rood icoontje boven de tegenstander komen en je teammates zien dit ook. Dit blijft ongeveer 5 seconden zo.
     
  18. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap nou nog steeds niet hoe het zit met die pre-order bonus van bol.com?
    Kan iemand me daar wat meer info over geven?

    Edit: Ik vind trouwens de Horde/Beast mode matchmaking weer matig hoor!
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo, ik heb de Gears of War 3 Console binnen(wel een andere stopcontact maar gelukkig had ik daar al iets voor, console werkt gewoon goed dus)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Elke keer als ik de Gears of War 3 console opstart en uit doe krijg ik het Gears of War deuntje, als ik de eject knop open doe krijg je een soort locust geluid of wat dan ook, not sure. :+(ik had het wel verwacht, maar jammer dat ik eigenlijk wel de Transfer Cable moest kopen om alle oude HDD spullen op mijn nieuwe te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2011
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Sick! Dat geluid als je de drive opent, is wanneer je een checkpoint haalde of als alle vijanden gedood waren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina