Xbazaar. Kijken of ik een dealtje kan sluiten. Tenslotte heb ik ook nog Deus Ex en Death Island die wellicht weg mogen. Met Skyrim ben ik trouwens maanden zoet. Wanneer ik klaar ben ligt SR4 alweer in de winkels. Sowieso moet ik de online games op de launch spelen. Daar wil ik niet mee achter lopen uiteraard.
Haha, prachtig die missie. Het word weer eens tijd dat ik een game ga spelen met een grote hoeveelheid humor er in verwerkt, waarschijnlijk gaat SR3 dat wel lukken als ik het zo bekijk.
Idd. Ik heb SR 2 overgeslagen toen, en de laatste game die ik heb gespeeld waar wat humor inzat was GTA IV. Hoogtijd
wat ik me afvroeg, was of er al iets bekend is over de soundtrack (muzieknummers) in het spel.. ik vond de muziekcollectie echt goed in saints row en saints row 2..
Nope, hoop dat ze qua hip hop weer richting deel een gaan. Black Milk, Slum Village, Exile, Ghostface Killah, Madvillain, Masta Ace en meer. Deel twee was kut qua hip hop.
Kut qua alles behalve jaren 80 muziek. Er moet ook fatsoenlijke rock en fatsoenlijke reggae in komen. Een dubstep zender zal er vast wel in zitten.
Zat deze nou in I of II? Anyway, SR is de enige game dat een beetje voldoet aan mijn muzieksmaak. Misschien is dat wel de reden waarom ik Saints speel. Zou het? edit: Hmm, het moet 2 zijn geweest. Artiest is te bekend voor 1. Het origineel had veel rauwere muziek: [yt]gZi_cW0bZJk[/yt]
Wat dachten jullie van deze: En als je character dan ging meezingen lag ik op de grond van het lachen.
omg deze game wordt echt episch.. heb alleen SR en SR2 bij een vriend gespeeld(nooit lang gewoon door de stad rijden als een idioot ) dus nog nooit in huis gehad maar vond het altijd erg vet. is het het nog waard om deze alsnog te kopen of zien deze games er nu zo slecht uit qua graphics en is alles achterhaalt??
WOw ik krijg een beetje die GTA 3 vibe. Dat gegil, die sfeer. Net of ik naar gameplayfootage van die game zit te kijken. Overigens ben ik bekend met Saints Row en heb ik de eerdere delen gespeeld, maar dit gevoel kwam even bij me naar boven
Voor mensen die nog niet wisten of car customisation er nou echt in zat. \o/ Spoiler The American Dream Customize 10 vehicles.