[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Gooi gewoon overal wat mijnen op, ze lopen vanzelf hun dood tegemoet :)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gebruik jij dat? Ik heb nooit zoiets gebruik of iets voor m'n health te verhogen. Liep altijd rond met 1 volle energie cell, was meer dan genoeg :+.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Met de cloak aug was het wel handig hoor. Kun je met 5 cells een flink end overal doorheen banjeren :)

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Heb m'n cloack amper gebruikt, tenzij voor cams of echt moeilijke situaties. Had telkens genoeg aan één cell in m'n stealth playthrough. Al m'n inventory ruimte ging maar wapens en ammo die ik praktisch enkel en alleen gebruikte voor de bazen. Denk dat ik de helft van de wapens die ik bij had gewoon niet heb gebruikt.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Same here hoor. Na de eerste boss ben ik wapens gaan verzamelen. Ingame gebruikte ik alleen knockdowns en tranq of stungun...

Maar had uiteindelijk zoveel praxispoints over dat ik oa ook maar die cloack heb gekocht...

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zou graag willen weten waar ik de quest kan vinden voor een oldest of cleaning houses achievement ofzo? Ben er nu achter dat het alleen in China kan, maar ik zou graag willen weten via welk district en vooral welk persoon.

Kan de persoon die die quest heeft nergens vinden, de eerste keer ook al niet.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit net gevonden
    Help a lady in the oldest of professions clean house.

When you leave Detroit and enter Shanghai, make your way to the Hung Hua Hotel. Keep going up the stairs until you reach a door. Enter, and you should see a man and a woman arguing in an apartment about augmentations. Speak to the woman to get this quest.

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :thumbs:

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik neem aan dat als je voorbij het punt waar de DLC over gaat:

Al in de labs bij de scientists

al behoorlijk aan het einde bent?

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, al kan je er toch nog een paar uur uit knijpen als je wil (afhangende waar je juist natuurlijk).

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier staat dat je een Silienced Sniper Rifle krijgt in het begin en 1 kunt vinden in de storage bij het basketbalveld. Echter heb ik er in het begin geen gekregen en in de storage ligt er ook geen. Kan dit aan de difficulty liggen?

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    "appearing only with the Tactical Enhancement Pack". Dus heb jij dat pack en als je het hebt, heb je de code wel ingevoerd (voor dat je aan de game begonnen bent)?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is DLC van de Benelux Edition. Er ligt ook het een en ander van die packs achter de TV in Jensens zijn woning. ;)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee heb ik dus niet. Maar zie ook nergens dat ik add-ons voor die game kan downloaden. Titel staat er niet tussen namelijk...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Welke versie van de game heb je dan? Ik geloof ook dat elke versie weer iets anders heeft. Kan best zijn dat de duurste bepaalde DLC niet heeft.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Benelux dacht ik. Met die extra missie en die blauwe zakjes.

Maar als ik naar add-ons in het dashboard ga zie ik deze game niet staan. Dus ik kan die andere ook niet kopen/downloaden?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sniper rifle is op het dak van de wapen dealer die in het tankstation is. Heb je daar al gekeken?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik vind dat een beetje vreemd. Ik heb zelf nog niet gekeken, maar normaal gesproken zal je deze items wel apart moeten kunnen kopen. Misschien dat het pas later, bij de eerste DLC ofzo, online te koop word gezet. Of je hebt misschien te maken met een bug of iets dergelijks.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar zit geen silencer op :mad:

Normaal kun je ook wel een thema of avatar items kopen. Maar DE staat helemaal niet in de lijst. Heb wel 5x goed gekeken. Anderen die het ook niet kunnen vinden. Ik heb het over add-ons via het dashboard. Ik daar namelijk DE niet in de lijst van de games staan.

Laatst bewerkt: 24 sep 2011

Deel Deze Pagina