[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    de Gears of War 3 Multiplayer is echt verslavend. _0_

    Ik heb een aantal Ranked Team Deathmatch games gespeeld(op 96 nu) mijn K/D Ratio is op zich normaal, niks negatiefs :+, ik had wel wat connectie problemen door mezelf eigenlijk(omdat ze hier bezig waren met het internet en het viel constant uit) maar voor de rest ''rage'' ik helemaal niet over een wapen, ik vind het spel vrij balanced... alleen vind ik het enorm jammer dat ze Deathmatch er uit hebben gehaald want dat was toch echt mijn favoriet.
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Bedoel je in Gears of War 3 of in Gears of War 1. Gears of War 1 (hoewel de beste Gears wat betreft multiplayer imho) zou ik niet proberen. De mensen die daar rondlopen spelen het al vele jaren en zullen dat voorlopig ook nog wel blijven doen. Gears of War 3 is goed te leren, en als je er weinig van bakt kun je altijd nog een Retro Lancer en een Sawed-Off pakken en dan maak je toch nog wel wat dood.

    Elke game vereist oefening, en Gears of War 3 is redelijk nieuw dus de meeste mensen zijn nog niet zodanig geoefend dat je geen kans maakt. Het is wel heel anders dan de meeste shooters dus wennen zal het wel zijn.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Echt vette game! online ook super! echter zuig ik best wel kill dead ratio van niks :p maar boeien heb lol en daar gaat het om :D denk dat ik minder rambo stijl moet gaan spelen
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap ook niet echt wat hij daarmee bedoeld. Misschien Warzone? Want volgensmij zat er nooit een mode in Gears met de naam "death match" das van UT!
     
  6. Batsegezich

    Batsegezich Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Gears uitgespeeld (hardcore in mn uppie). SP was echt de moeite waard, vond em beter dan deel twee, en duurde ook lang genoeg.

    Verder heb ik in tussentijd 4 a 5 maal horde gespeeld en eenmaal uitgespeeld tot en met wave 50. Hadden daarbij volgens mij wel het geluk dat we steeds de Brumak als eind baas hadden. Deze zijn goed te doen. Ik heb eenmaal Sckorchers gehad, dat was niet te doen, binnen no time iedereen de pijp uit.
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Deathmatch, free for all bedoel ik waar je dus niet in een team zit.

    Of ben ik nou helemaal fout bezig en zat dit niet eens in de beta?. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal fout bezig
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Damn, ok, my fault :+. maar dan nog dan zou Deathmatch(free for all wel een leuke gamemode wezen in Gears of War 3!, ik weet niet hoe ik er op kom dat het in de beta zat... though... :+.
     
  10. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt die Retro veel gebruikt online? Ivm meer damage dan de gewone Lancer?

    Heb hem even geprobeerd in Horde.....snel weer de gewone Lancer gepakt ;)
     
  11. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik merk is dat die niet vaak word gebruikt...

    meer sawed off shotgun en normale lancer
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik gebruik em als ik medium range ga. Kom veel mensen tegen die em ook gebruiken hoor.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik gebruikte eerst de hammie maar nu de retro moet toch met alle wapens 6000 kills halen :9
     
  14. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah dat is idd zo, dan moet ik ook maar eens een beetje gaan wisselen :p
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wildie execution nou wel van de retro. Heb van hammy nu al. Dus eerst de lancer en retro unlocken
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb zelf de Execution van de Gnasher en Lancer al, de Retro Lancer beviel me erg goed in de Beta maar nu is het meer een close combat wapen en voelt het wat minder sterk vergeleken hoe het in de beta was, ik ga het denk ik wel vaker gebruiken in kleine maps denk ik zoals Trashball.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het kan best wel helpen in bv koth om al die dbs van je af te houden.
    Ik heb nu volgende executions: hammie, hnasher, longshot, boomshot, scorcher.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Over king of the hill trouwens, de eerste keer dat ik dat ging spelen waren kills maken wel heel erg simpel, bij Ranked Team Deathmatch krijg ik echt vaak minder geluk, zoals teams uit de top 10... en dat is echt niet leuk meer als je eigenlijk in je 1tje speelt met spelers die je niet kent :+, king of the hill had ik dat probleem niet echt.
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Wellicht Wingman? 2vs2vs2vs2vs2? Soort deathmatch :+
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Klote Gamemania :mad:

    Iedereen die de Epic Edition daar vóór een bepaalde datum gepreorderd had zou een Cole Foam Finger, Marcus Fenix bandana en de Season Pass krijgen (omdat ze de EE niet konden leveren). Nou had ik mijn EE uit Engeland, dus een paar dagen voor GoW3 uitkwam ben ik langsgegaan en heb ik gevraagd of ik die extra's ook zou krijgen als ik de game niet bij hun haalde. Was geen probleem en zou ik gewoon krijgen zeiden ze.

    Nou belde ik net of ze al binnen waren, en nu kreeg ik te horen dat het alleen was voor de mensen die daar ook de game kochten! :mad: In principe wel logischer, maar vertel me dan niet eerst dat ik die shit wel krijg...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina