[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Snap die focus op het vergelijken van platformen niet zo. Is toch alleen interessant als je een 360 en PS3 hebt? Ik verwacht iig dat Battlefield er beter uit gaat zien dan de meeste shooters op de 360 en daar moet je het mee vergelijken.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is opzich wel zo maar toch....

Dit komt van Neogaf

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=31199892&postcount=9777

Found some video of the Dice show and the guy who recorded it also says PS3 was better.
    http://www.youtube.com/watch?v=mrI4-V7iwas

Quote:
    Xbox version looks pretty shonky compared to the other two, but at least it wasn't as bad as counter strike global ops

Okay maybe that was a bit mean of me, but honestly it had nothing on the other two versions. Like i said before the PS3 version looked way better than I expected.

Fucking triest als nu ineens...de 360 versie van een multiplatform titel ineens duidelijk minder is...de beta volgende week zal een hoop duidelijk maken. Dinsdag eigenlijk al.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een gemiep om niks, alle versies van BF3 gaan kont schoppen, wacht nou gewoon maar een weekje.. Heb dit hier nog niet zien staan:

Friendly Fire misunderstanding: FF is Off by default, On by default in Hardcore. Server option as well. Spread the word. @zh1nt0
    Twitter for iPad · Yesterday 19:16

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Sony exclusieve gezeik. De XBOX word gewoon als stront behandeld daar terwijl de sales altijd beter zijn op EEN XBOX :+

Maakt mij niets uit, als ik de BETA speel en het ziet er niet uit komt de game er gewoon niet. Battlefield of niet ...

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Voor mij is het een platform seller. Heb nu nog geen PS3 maar als BF3 beter is op de PS3 dan koop ik er gewoon een PS3 bij.

Alhoewel ik shooters over het algemeen fijner vind spelen met de 360 controller, maar goed volgens mij kan je bij de PS3 weer een muis en tobo gebruiken. :+

6. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Een muis en tobo gebruiken op de ps3 :F: gaat vast lekker op de bank.
    Het is wel duidelijk welk platform de minste kracht heeft, dat is de xbox 360.. Ze passen tenminste de game aan om ons een zo goed mogelijke experience te geven, daar ben ik wel blij om! Dat friendly fire uit staat by default vind ik slecht! Stond bij BF2 ook aan en dat was prima. Een vleugje realisme mag wel in zo een game.

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dan join je gewoon een server waar het aan staat?

8. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voorspel dat dit alleen zal kunnen op ranked hardcore servers en private non-ranked servers.. Vraag mij af hoe dat hele zoek-een-game systeem in elkaar zal zitten. Ik hoop niet net als MOH, want dat was een ramp.

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Is het niet gewoon zo dat de xbox versie nog gewoon wat achter loopt qua tweaking en dat ze daarom ook zo laat kwamen met Xbox footage? Mij maakt het op zich niet zo veel uit, als BF3 er uit ziet als Bad company gaat ik het alsnog helemaal kapot spelen.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dan misschien toch maar weer mw3....

:p

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sowieso beide :)

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Sowieso beide idd. :thumbs:

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou me wel tegenvallen van DiCE als de 360 versie echt duidelijk minder is.

Voor mij maakt het niet zo heel veel uit want heb hem al besteld voor de 360 (PS3 heb ik ook maar friendslist/LiVE/controller is voor mij bepalend bij een shooter)

Maar je kan niet serieus verwachten het MW3 moeilijk te gaan maken met een mindere port op de 360. Daar zal je het moeten winnen

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ach ik koop dit spel wel volgend jaar na de zomer voor de helft van de prijs, als ik MW3 een beetje zat ben geworden.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als DICE alles uit de kast heeft gehaald en de 360 kan gewoon niet beter (zit aan zijn max) dan is er verder geen probleem. Als blijkt dat DICE er met de pet naar heeft gegooid (ten faveure van een Sony/PS3 deal of zo) ja dan hebben we een probleem. Voelt namelijk nooit lekker om 'afgescheept' te worden.

Ben benieuwd, heb er zin in, maar zal ook kritisch kijken wat men er van heeft weten te maken op 360

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als DiCe de eerste multiplat developer blijkt te zijn die met hun engine op de PS3 naar het niveau van Killzone 3 kunnen komen en dat er op de 360 niet in zit kan ik daar wel vrede mee hebben.

Maar blijft jammer want ik speel shooters nu eenmaal liever op de 360

En baal er gewoon van dat er nog geen nieuwe xbox aangekondigd is, ik wil gewoon dezelfde kwaliteit als op de PC maar dan in een console :+

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is vaak alleen het 1e jaar na een nieuwe console.
    Na een jaar zijn ze al weer achter haalt (de graphics) ;)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus? Breng dan gewoon elk jaar een nieuwe console uit:+

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ieder jaar €400-600 uitgeven, hmm :+

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Onzin, wat de graphics van de games van nu zijn veel beter als tijdens de launch. Terwijl de console gewoon hetzelfde is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina