Je zal alle deals maar mis lopen omdat je account geblokt is en je kan niet activeren omdat fifa12 ultimate team xbox360 nog niet uit is :-( Heb wel als heel silver nederalands elftal en paar goede nederlandse goede spelers goedkoop kunnen halen :")
Op ps3? En ik zou ook wel 10k willennhb kan ik mijn psv team kopen moet nog marcelo/derijck/bouma pietrs strootman en lens d:
Serero heeft ook fucking chille stats: Pace 85 Shooting 64 Passing 71 Dribbling 77 Defending 42 Heading 65 Boerrigter zit er niet eens in Of er is nog geen kaartje
Heb nu al fcking zin om te spelen. Eerst ga ik zorgen dat iedereen in mn AZ silver team de goede 4-3-3 formatie gaan krijgen (zijn er 3 met andere formatie) Dan lekker aan toernooien mee gaan doen, traden en proberen en 2e gouden team te maken van de Engelse competitie
bohja indd chille stats als boerrigter en meerdere en niet in zitten ( was vorig jaar ook met een paar) dan ben ik zwaar teleurgesteld in ea.....
Gewoon er mee wachten niemand intresseert nog in die 4-1-2-1-2/4-3-3 formaties. Als de game uit is en er meer formation cards zijn dan stijgt van der Wiel in prijs.
Ja das waar, maar wie weet iemand die een team aan het builden is hier met nederlandse spelers in die formatie
Dit is nu mijn AZ silver: Met de gebroeders elm om het middenveld (jaja 1 sc heerenveen speler dus haha) vond het wel leuk om met die 2 samen te spelen
Vegeta, de Watch List bug is over. Mag ik mijn Diego misschien terug? Dus ik heb mijn spelers binnen, 12k nu!
Waarom gebruiken jullie bijna allemaal zilveren teams? Hoe kan ik goed geld verdienen,ik kan de 59 niet gebruiken om bepaalde (kut redenen)