1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Komt omdat we, imo, qua discussie niet verder kwamen.
    We hebben allebei onze meningen/visie uitgelegt, op een gegeven moment ga je in herhaling vallen, en dat schiet niet op.

    Onze smaken verschillen niet eens zoveel, het enige echte verschil is dat jij Halo niet meer speelt vanwege sommige dingen, en ik die dingen voor lief neem omdat ik er geen/weinig last van heb (vooral doordat ik meestal SWAT speel).

    Agree to disagree dus.:+
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een heads up, makkelijke Weekly Challenge voor 25,000 credits. :)

    Ben niet van plan veel te spelen nu Gears 3 er bijna is, maar de Weekly moet wel lukken denk ik!
     
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ja deze weekly is niet zo moeilijk.Ik moet nog heel wat credits voor de Make It Rain achievement, dus dit zal mij daar zeker bij helpen
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat is die achievement dan...?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag met 1 snipershot, 2 headshots :cool:
    Klikker
    :D
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je iets uit de armory koopt, waar je minstens rank 'Lt. Colonel' voor moet zijn. Eigenlijk dus gewoon Lt. Colonel worden als rank en zorgen dat je een paar credits hebt om iets te kopen wat die rank vereist.

    Was wel een mooie one-shot-2-kill, maar T-baggen vind ik echt niet meer van deze tijd. :9
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat was mijn dansje :cool:
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zucht. Jammer dat met Infection iedereen altijd voor Swordbase kiest en dan in dat gangetje gaat staan beneden.....|:-

    Maar ondanks dat, is het wel een geinige mode zo nu en dan.:9
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    /weg
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar dan kan je tenminste wel je Running Riot makkelijk halen. Check mijn filmpje :+
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist werd ik van Live gedisconnect terwijl ik een potje aan het spelen was.. toen ik terug opkwam was er een update.
    Zou het de fameuse update zijn met de armor lock downgrade ? :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Een update voor reach? hmmm..
    Die zou pas 4 oktober komen

    September 21st
    On this day, when logging into Halo: Reach, you will be prompted to download the Title Update. You’ll start playing, notice nothing seems different, and then recall that I said, in this here Bulletin as a matter of fact, “You won’t see any perceptible changes in Halo: Reach Matchmaking immediately after the download.” The majority of players will only complete the first two steps, though. Curses.

    http://www.halo.xbox.com/en-us/news/headline/the-halo-bulletin-91411-/239029
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan opeens achievements halen die bij de dlc-content horen. Nooit een enkel mappack aangeschaft, maar had plotseling wel een achievement daarvan gehaald. Zijn die achievements dan beschikbaar gekomen door die recente update?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heeft iemand die de map packs wel heeft bij jou het account ge-recovered?
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee. Ik wist ook niet dat ik die achievements nu kon unlocken. Ik had de originele achievements gehaald en dus de game compleet. Maar ook in de achievementlijst staan er nu nog te behalen achievements tussen (die van de dlc dus).
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vaag. Ik had een keer m'n account ge-recovered bij iemand en toen die ging spelen kreeg die DLC Achievements, wat bij meer games gebeurt. Hoe het bij jou kan weet ik dan ook niet. Maar goed, wees blij... gratis Achievements! 8)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik me niet vergis zijn niet alle DLC achievos echt streng gekoppeld aan de DLC maps; maw, je kunt er een paar ook op andere, 'oudere' maps halen.
     
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Lees net op een ander forum dat ik niet de enige ben die plotseling achievements kan halen van de dlc. Gratis extra achievements.

    Klopt, een paar horen bij dlc-maps, de rest kan op de normale maps worden gehaald.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    [yt]7qzooXkgDiY&NR=1[/yt]

    Er komt een playlist op 4 oct waar je geen bloom hebt, moet zeggen dat de pistol nu té sterk lijkt.
    Je kan nu bepaalde settings tweaken zoals bloom met deze update die is geweest.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel zo, maar die gasten kunnen niet eens normaal strafen, dus die headshots waren over het algemeen wel erg makkelijk. Range van de Pistol is nog steds niet zo ver, en lijkt me sterk dat MLG het een standaard wapen maakt, dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Voor de meeste gevallen is de DMR nog steeds de betere keuze (van wat ik zover heb meegemaakt).
     

Deel Deze Pagina