Kost gewoon iets meer iedere keer als je wat overmaakt. Wat hun kosten dus gewoon zijn. Staat vast wel ergens op de site/internet.
Bij de media markt ligt Gears3 voor 40 eurie nu, ik heb mijn Pre order bij Wehkamp gecancelled en hem daar maar gehaald.. Hij stond nog steeds op een week levertijd ,kansloze webwinkel dus
Waar kan ik het goedkoopst en snelst MS points kopen? Ik ging altijd naar Xbox360gold.nl enzo,maar volgens mij kan het nog stukken goedkoper, where? ;0
Maar daar moet je 2 weken wachten voordat je het binnen hebt... En je betaalt ook nog eens verzendkosten -.-
Gamehubs is ook een beetje een verloren zaak aan het worden. Bijna al die games zijn dr 40 eu of meer kan je ze net zo goed hier bestellen.
Aan de andere kant ook wel goed dat games hier ook voor een leukere prijs te bestellen/kopen zijn; dat was een paar jaar terug wel anders.
Op ebay ook, 37 euro voor 14 maanden betalen vind ik geen verkeerde deal, je hebt de code binnen 2 minuten binnen, maarja, als jij meer wil betalen dan is dat jouw goed recht
Iemand een idee wat je rechten/plichten zijn als je via een online winkel besteld heb? Ik heb donderdag wat besteld, maar nog niet in huis. Was bij gamesync, lijkt betrouwbaar overigens. Ik zal zondermeer morgen nog even afwachten, maar volgens Gamesync is het vrijdag ter post aangeboden. Het is bij mij donderdagavond afgeschreven het bedrag. Is niet met Track en trace te volgen, maar is het niet zo dat Gamesync aan moet kunnen tonen dat het feitelijk ter post is bezorgd? 5.4 van de Algemene voorwaarden rept over feitelijk en/of juridische levering en dus niet van ter post bezorging.
Een dergelijke termijn staat ook in de voorwaarden, maar dat gaat (zo uit het hoofd) over retourneren of cancellen van de bestelling. Wordt iig morgen even afwachten.