[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ja nu wordt het moeilijk om met beperkt auto verkeer verder te geraken! Juist nu wordt het spel nog uitdagender! Neem dat van mij aan. Kijk ook naar mijn tips mbt deze act een paar dagen geleden en je zal zien waar het hem in zit.

Echt deze act ben ik ook zwaar op mijn bek gegaan een paar keer maar is zeker de moeite waard om te doorlopen!

Nog wat tips:

Als je in de supermarkt komt is mijn advies doe het rustig aan energie genoeg en ga niet als een Rambo te keer, als je de shotgun hebt schakel je ze zo als blaadjes uit. In deze missie aan het einde maak eerst je wapens etc want zodra je die kar met sap in die container duwt heb je een cutscene en dan is de missie af, al ga je terug kom je weer aan het begin van de sewers!

Mocht je nog niet upgeleveld zijn kan je ook met quick travel terug naar de gebieden van ACT 1 om met je sterkere wapens uit ACT 2 XP punten te halen.

In de supermarkt van ACT 2 heb je veel branded champagne ... heb je de missie (de zit in ACT1 dus on the beach) van ik dacht dat die vrouw Svetlana heet (heeft maar 1 zin i want champagne, bring me champagne), dan kan je haar die brengen en krijg je diamanten terug. €1500 per stuk waard dacht ik. Ergens in de Sewers ben ik ook 2 zombies tegen gekomen die diamanten hadden.

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    I know. Ik had vanmiddag even die act gedaan waar je die zendmasten aan moet gooien en toen vond ik het wel weer gesneden. Gisteren hadden we ook al wat dingen van de main quest uitgespeeld maar alleen vind ik die omgeving totaal niet boeiend. Net heb ik nog wat side quests gedaan op het eiland en dat is wel tof als je alleen speelt, beetje verkennen etc. maar bij Act 2 valt er gewoon niets te verkennen omdat alles op elkaar lijkt en dat is wel jammer. Ga je daarna wel weer gewoon terug naar het eiland?

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Antwoord op je vraag

Als je goed kijkt naar de opdracht moest je dus supplies gaan halen in de stad! Dus ja je gaat terug naar Act 1 gebied. Je kan trouwens altijd met quick travel terug naar the liefguard station etcetera. En dat is ook wat je in ACT 2 moet doen hoppen tussen 3 plekken met quick travel.

Trouwens het hele gebied is 1 eiland Banoi ..... waar je nu bent is niet echt het vaste land! Het is de binnenstad van het eiland ... schijnt datde spelmakers het doen voorkomen dat het een Australisch eiland is. Vandaar ook je stuur aan de andere kant hahahaha

Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Quest is zeker niet gebugged je moet hem even goed selecteren en dan komt iets tevoorschijn ...... wat ik kan zeggen is dat het een stukje rijden lopen is! _O_

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand??

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    je moet wachten
    het komt pas na act 2 dus vandaar

7. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik heb anders alleen maar heavy modded legendary weapons; mace, 2h axe, 2h pick, 2h sledge, legendary rifle...

Gebruik meestal de mace met impact mod, die heeft en lange range en is lekker snel, vind de 2h weapons te traag ..

De jungle is wel cool, alleen wel moeilijk navigeren, erg moeilijk te zien waar je wel en niet kunt komen enzo ...

Levellen gaat sinds de jungle wel ineens een stuk slomer, ben level 34 nu ...

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    max level is 50?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yups, maar dat is in een PT nit te doen denk ik. En ik ga geen tweede PT doen...

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan mijn medkits niet meer gebruiken, zwaaaaar irritant. Net mijn game opnieuw opgestart en ik kan ze nog steeds niet selecteren, iemand hier ervaring mee?

Edit:// Met B werkt het gelukkig nog wel zie ik nu.

12. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt de game tenminste -.-

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja en? Dan haal je hem toch...

Heb hem net uitgespeeld en moet zeggen dat het toch wel een heel tof spel is uiteindelijk, ook al wist ik dat vrijwel direct al :+ Alleen is het irritante nu dat ik weer enorm achterloop op mijn friends en dus geen XP meer krijg voor missies aangezien ik overnieuw moest beginnen. Wel level 38 nu dus morgen maar even verder levelen, op zich vind ik het nog best snel gaan. Ik joinde vandaag een game met gasten van in de 40 en kreeg gewoon 1200XP voor een normale zombie, die floaters en thugs leverde elke keer iets van 5000+ op, dus dat tikte wel lekker aan :) Alleen is Jin nu pleite omdat ik overnieuw ben begonnen en zij heeft nog best veel zooi van me, dus dat is een beetje jammer...

14. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem na 2 weken nog niet binnen... -.-

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Schandalig ..... als ie niet op verstuurd staat cancel hem dan en haal hem hier .... niet normaal gewoon!

Dat is het wel met budget games ...... Als ik een game echt bij de release wil hebben haal ik hem gewoon in Nederland (MM of Saturn), waar de prijs ook redelijk is.

Ik heb nu een PS 3 (voor exclusieve PS3 games) en ik weet dat je ook games buiten nederland kan halen maar ik doe het liever hier om DL content gewoon te kunnen bdoen.

Back on Topic:

Ik heb me gisteren weer laten veleiden tot slaap ..... vanavond even naar vrienden en dan wil ik wel even een stuk van Act 3 beginnen. _0/

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Begon die leverancier van jouw niet met een W? :+
    Wat een horkezooi dan voor je. 8)

17. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nu op ong 40% van de game, weet iemand of je ergens kan zien hoeveel uurtjes je al gespeeld heb??
    en uit hoeveel acts bestaat de game??

ik sidequest me echt kapot... ik vind ze eigenlijk allemaal wel vet... verveeld mij niet in ieder geval.. heerlijk al dat zombie killen!

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je savefile laad dan geeft die de tijd weer.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben nu maar even voor de achievements aan het gaan maar ik kan gewoon nergens een hamer vinden, echt hatelijk 8) De meeste achievements zijn wel te doen, alleen "There and back again" gaat irritant worden want ik heb geen idee welke gebieden ik nog moet verkennen en "Rootin' Tootin' Lootin'" lijkt me vrij irritant aangezien er zelden zeldzame wapens in die kisten zitten en Rageman en Nearly There zullen ook nog wel even duren. Om nog maar te zwijgen over level 50...

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    haha lvl 50 dat gaat me nooit lukken (of miss wel met alle sidequests?)
    hamers vind je veel op het 1e eiland...

ik ben trouwens nog nooit een oranje wapen tegengekomen (voor oa de 5 speciale weapons achieve) weet iemand waar je die wat vaker tegenkomt??
    en inderdaad die hamer achievement lijkt me best pittig.. ook methet oog op dat het wapen niet mag breken....

Deel Deze Pagina