ja nu wordt het moeilijk om met beperkt auto verkeer verder te geraken! Juist nu wordt het spel nog uitdagender! Neem dat van mij aan. Kijk ook naar mijn tips mbt deze act een paar dagen geleden en je zal zien waar het hem in zit.
Echt deze act ben ik ook zwaar op mijn bek gegaan een paar keer maar is zeker de moeite waard om te doorlopen!
Nog wat tips:
Als je in de supermarkt komt is mijn advies doe het rustig aan energie genoeg en ga niet als een Rambo te keer, als je de shotgun hebt schakel je ze zo als blaadjes uit. In deze missie aan het einde maak eerst je wapens etc want zodra je die kar met sap in die container duwt heb je een cutscene en dan is de missie af, al ga je terug kom je weer aan het begin van de sewers!
Mocht je nog niet upgeleveld zijn kan je ook met quick travel terug naar de gebieden van ACT 1 om met je sterkere wapens uit ACT 2 XP punten te halen.
In de supermarkt van ACT 2 heb je veel branded champagne ... heb je de missie (de zit in ACT1 dus on the beach) van ik dacht dat die vrouw Svetlana heet (heeft maar 1 zin i want champagne, bring me champagne), dan kan je haar die brengen en krijg je diamanten terug. €1500 per stuk waard dacht ik. Ergens in de Sewers ben ik ook 2 zombies tegen gekomen die diamanten hadden.