Speel je hem met toetsenbord? Overigens moet je niet vergeten vsync aan te zetten, want dat merk je echt in deze game.
Wat is er mis met de game met toetsenbord en muis te spelen? Heb hem zo uitgespeeld of toch bijna in het school .
Dan kan ik niet achterblijven met filmpjes. Geen trucjes, alleen een vrij crappy run. En nog 2 gewone screens. Awesome game.
Welke site, link gebruiken jullie om up te loaden? Had zelf een photobucket maar heb vernomen dat er nu betere zijn, heb een aantal screenshots van Need for speed HS, wilde ik wel plaatsen.
Hierzo dan wat aan screenshots, vanuit NFS Road challenge/High stakes De PC versie bevatte ook tracks vanuit deel 3 de eerste Hot pursuit, erg tof en ik vind nog steeds de graphigs erg prettig naar te kijken omdat het wat schilderachtig aandoet allemaal. De gemodde wagens zoals de DB9 en Cala uit deel 2, zijn mods die je via de nfs site kan halen, sommigen zitten in een expansion pack die je nodig hebt de game nog te kunnen spelen op XP en Vista bijvoorbeeld, toch leuk wat fans doen om de game bij de tijds te houden. Er zijn ook mods voor gerestylde tracks, sommigen zijn erg goed en zien er zelfs heel professioneel uit, anderen verpesten dan weer de orginele track designs, Amerikanen hebben vaak de neiging bochten meer glad te strijken haha
Crysis 2 Om de game constant boven de 30 te houden moet ik het eigenlijk niet op Ultra zetten (of DX11 uitschakelen), maar dat weiger ik te doen. Spoiler Stomme jpeg artifacting. Waarom gebruikt Steam geen PNGs. En ik wilde nav van bovenstaande posts ook wat screens maken van NFS, maar dit is alles wat er uitkwam. x10 Oh, maar de screens van de settings is wel gelukt
Moet je maar alle maps goed uitkammen . Want ik meen mij te herinneren dat die kamer niet echt op de ligt. Kamer is ergens in Montreal, ik dacht achter de regiekamer (ergens links of linksboven op de map als ik me goed herinner ).
Wat een absoluut heerlijke stijl, voice acting en gameplay. En haarphysics! Spoiler Het beginstukje is ook helemaal awesome. Geen screens van... Wel filmpjes. (helaas wel meer framedrops dan ik gewend ben bij het opnemen. framerate tijdens het spelen, zonder opnames dus, is iig helemaal stabiel) En weer wat Darksiders... Spoiler