Voor de zekerheid in een spoiler: Spoiler Gary Jules - Mad World. Denk dat je die bedoeld. Is eigenlijk een cover maar het is wel deze versie geloof ik, alleen dan instrumentaal.
Zojuist uitgespeeld. Spoiler Vond m erg vet alleen de laatste 2 acts vielen me een beetje tegen. De opbouw van 1 naar 3 was echt super gedaan, alleen 4 was een beetje ertussen geplakt naar mijn idee. Ook was het einde niet zo dramatisch als ik had gehoopt en vond ik het een beetje nep dat er gewoon een wapentje was wat zomaar even alle locust uitroeit. Oja en de eindbaas was super vervelend op Hardcore xD
Ik vind dat de Campaign toch wel in alle opzichten gears of war 2 heeft verslagen. Spoiler Maar die lambent Berserker op insane
Ik wil wel! Moeten we alleen ff goed tijden afspreken, want met 4 man is dat nog altijd lastig. Ik kan trouwens wel vandaag de hele dag.
Eind act 3 is het trouwens. Ik was in act 3 dus ik keek ff wat je over act 2 te vertellen had, meteen moment verneukt.
Zo, gisteren tot Act 5 gekomen, dus vanavond maar eens even verder en hopelijk meteen uitspelen\o/ Ik geniet er goed van tot nu toe, maar ligt het aan mij of is het op de hardcore setting makkelijker dan in deel 1 en 2? Ik ga in vergelijk met die games echt stukken minder vaak dood op het moment. Komt misschien ook omdat je eigenlijk al twee games geoefend hebt op de speelwijze, maar toch. het lijkt wel of de tegenstanders je minder rushen dan voorheen. ik kan bijna overal wel een "rustig" hoekje vinden waar niemand je volgt als het te heet onder de voeten wordt. (En dan als een echte wimp van afstand iedereen mollen) Zelfs in Act 4 Spoiler het gevecht met de armored Kantus(sen) en die duizendpoten tegelijk kon ik me makkelijk op één van die twee tegelijk focussen
Ik moet zeggen Hardcore is inderdaad best easy, maar bij insane hen ik juist het idee dat het een stuk moeilijker is. Aangezien je in 1 keer dood bent als je geraakt wordt door een exploderen lambent ( ticker, wretch enz.)
Even een gemengde vraag over Act 3-4 (spoilers) Spoiler In Act 3 ga je naar Mercy voor brandstof. (waar dient deze brandstof voor?) In Act 4 moet je een rotorblad vinden en ook brandstof voor de onderzeeër. (Was daar de brandstof uit act 3 niet voor?)
Spoiler Die brandstof is voor de onderzeeër. Van act 4 weet ik het niet precies meer, niet genoeg benzine ?
Spoiler Met andere woorden Dom is doodgegaan voor niks. Ze hadden beter gelijk naar die hangar kunnen gaan en daar tanken :{
Volgens mij Spoiler Was de benzine in Mercy en bij Griffin voor de auto om naar die hanger te gaan. Anders hadden ze niet genoeg om daar heen te gaan.
Iemand enig idee waarom in Gears 2 nu de Locust mensen gevangen namen? Want dat is me niet helemaal duidelijk...
Vandaag uitgespeeld. Gameplay-wise echt top. Ik vond het jammer dat er minder dikke setpieces waren zoals in Gears 2 (worm, palace). Ben best wel een beetje teleurgesteld met het einde. Spoiler 3 games lang strijdt je tegen de Locust, en dan aan het einde van deel 3 is er nog steeds ZOVEEL ONDUIDELIJK. 1. Waarom is de Locust Queen zo human-like? 2. Connectie Queen/Adam? 3. New Hope Facility (Sires) uit Gears 2 wordt NIKS meer mee gedaan. Zo zijn er nog een hoop dingen. Erg jammer..
Game bestond volgens mij alleen maar uit setpieces? Maar anyway Spoiler Gears is niet alleen de 3 games, alles wordt denk ik binnenkort uitgelegd in 6 comics genaamd "dirty little secrets".