Bij m'n dragrace reed ik weg in de toerenbegrenzer, met veel wheelspin, waarna ik het gas even iets terugnam (naar ongeveer 70%), waardoor wheelspin minder werd maar niet verdween. Vervolgens vlak voordat de wielen volledige grip krijgen weer volgas geven (ik denk ongeveer 1-1,5 sec na de start), en vervolgens net als je bijna 100% grip krijgt naar de 2e versnelling schakelen en door. Op die manier pakte ik het aan. tldr: Ik gaf een heleboel gas bij de dragrace-start om tot m'n tijd te komen.
Done. Zelf ook weinig tijd Ben er de laatste tijd helemaal niet meer mee bezig. Deze kan sowieso wel openblijven tot FM4 launch imo
Ik vind dat ook geen geweldige baan, maar maakt op zich niet uit, laat idd maar openstaan tot aan forza 4 release, want ik heb ook weinig tijd ervoor. De auto ken ik niet, zal wel zo'n lekker driftbak zijn met veel power en oversteer?
Naast al het geneuizel over de baan/auto, eerst maar 's een plaatje bij het praatje Eerste van de nieuwe challenge Surreallistic2:23.979AutomamaatjenvtABS/TCS Tijdje afwezig geweest. Geldige reden: geboorte dochter (nu 1 maand oud)
Ik heb opeens de Bentley 8 Litre bij AutoVista staan, maar heb de helft nog niet unlockt. Wat heb ik gedaan waardoor hij erbij is gekomen?
Challenge 1 voor FM 4 staat erbij Omdat niet iedereen gold heeft blijft deze gewoon open. Zit zelf momenteel ook zonder. Rivals mode is natuurlijk wel een extra stok achter de deur om de boel op scherp te houden
Rivals mode is de ideale manier om een FM4 competitie te houden, want: - Ranglijst wordt automatisch bijgehouden en cheaten is onmogelijk - Onze tijden laten de XBW carclub stijgen in de Carclub ranglijst - Je krijgt XP (en credits?) voor elk rondje dat je rijdt, je rijdt dus niet 'voor niets'. Verder is de challenge van deze week wel een toffe challenge