Hallo! ik ben nieuw op dit forum! (ik weet niet als dit het goede topic ervoor is! xD) Maar ik heb problemen met black ops hij doet erg raar, alles is goed met de disc geen krassen etc. ik heb veel bugs/glitches met het spel zoals -matches blijven haken gevolg to xbox crash of game crash - ik kan niet inzoomen met alle snipers dan krijg ik geen vizier in beeld - als ik inzoom met de g11 dan krijg ik wit beeld wat ik al zei met die matches dat gebeurt zowat altijd wel erg irritant.
1. Dit kun je net zo goed in het Black Ops topic vragen. 2. Je mag een topic niet op dezelfde dag kicken (wat eigenlijk ook helemaal niet nodig is) als wanneer je 'm hebt aangemaakt. 3. Ik denk dat het aan je 360 ligt. Even de disc installeren en kijken wat die dan doet. 4. Welkom op dit forum
Bedankt voor de reactie! ik ken de regels nog niet goed ik ga ze zo wel leren ik ga hem nu installeren verder bedankt!
In het vervolg eerst even de regels doorlezen voordat je een topic aanmaakt, achteraf heeft het nog maar weinig zin. Verder gaat op wat Coentjuh zegt, hoewel de kickregels veelal voor de Bazar bedoeld zijn. Aangezien dit topic dubbel is, en je nu weet waar je moet zijn, doe ik hem dicht. En ook van mijn kant nog welkom op het forum -Slotje