Alweer redelijk oud nieuws zie ik... The Lord of the Rings: War in the North Delayed Unfortunately, it appears that Snowblind's The Lord of the Rings: War in the North has been pushed back from its expected November 1st launch date to November 25th. http://n4g.com/news/855250/the-lord-of-the-rings-war-in-the-north-delayed/com
Lijkt me een verstandige beslissing idd, nu heeft het nog een kans om redelijk te verkopen met kerst, en dat verdient deze game wel.
Mja, ik baal er wel van. Ik had em liever voor dan na Skyrim gespeeld. En natuurlijk is er genoeg anders leuks, maar naar deze keek ik net wat meer uit dan naar andere. Ach ja. Het gaat maar over een paar weken. Gelukkig niet een paar maanden. Mijn pre-order zal vast niet weglopen.
pff zo veel games man, echt niet normaal. En dit allemaal in mijn examen jaar xD Ik had liever vorig jaar al die lekkere games, want vorig jaar viel het wel tegen imo.
Idd bizar dat de UK gewoon 3 weken langer moet wachten als rest van de wereld haha. Maar ja ik denk dat ik deze volgend jaar ergens haal want er komt idd echt te veel uit het komende half jaar. Voordeel is wel dat sommige games dalijk al afgeprijst zijn terwijl ik anders voor elke game wel de volle mep had betaald.
Ja, Conquest zag er ook goed uit in filmpjes, maar viel daarna zwaar tegen imo. Deze was dan wel van EA, maar bij de LOTR game van WB en Snowblind hou ik toch even mijn hart vast.
De laatste filmpjes zien er weer wat interessanter uit. Toch weer een titel om in de gaten te houden.