True, daarom ben ik ook zo benieuwd naar The Library gameplay. Moet en zal dat level spelen als een malle wanneer deze titel uitkomt.
Ik weet niet eens meer welke map dat was Als ik de nieuwe plaatjes zie komt het me ook niet bekend voor.
Nee zat er vanaf het begin in. Hij ziet er echt super uit. Vond het zelfs één van beste BTB maps in Halo.
Kijk een Zero bloom slayer gametype Daar wordt ik nou vrolijk van. Verder ben ik niet een fan van BTB en dus ook niet van Headlong.
Ik weet niet of het miss al eerder ter sprake is gekomen (zal vast wel), maar ik vraag het toch maar ff.. Kan iemand mij vertellen hoe het nou precies zit met de overzetting van je Reach stats naar de Anniversary? Ik heb gehoord dat je gwn je eigen rank, stats en commendations enz. houd. Is dit idd zo of kan je bij de Anniversary weer vanaf nul beginnen? Ook heb ik gehoord dat er een mappack uitkomt voor Reach waardoor je, ook al koop je de Anniversary niet, de nieuwe (of moet ik zeggen oude ) Halo mappen ook gwn kan spelen en ook nog eens tegen mensen die op dat moment Anniversary spelen. Kan iemand mij dit aub ff uitleggen? Ik vind het eerlijk gezegd best wel vaag allemaal, maar heb ook ckr niet al het nieuws rondom deze game gevolgt.
De Anniversary is gewoon een remake van H1, en campaign only. De ´mp´ gedeelte zijn maps, die je waarschijnlijk op je xbox moet zetten om te kunnen spelen (of misschien zoals met ODST, vanaf je Anniversary disc). Dat gedeelte is gewoon Reach MP, dus je behoud gewoon alles.
Nu al een remake? Ze hebben kennelijk geld te weinig, want om een classic als deze na 10 jaar al te remasteren vindt ik heel flauw. Een echt halo-fan trekt gewoon zijn originele Halo weer uit de kast. Over 2 jaartjes een remake van Halo 2?
De remake is al sinds E3 2010 aangekodigd en toch kom je verrast over Een echte fan krijgt geen genoeg van Halo en koopt alles. Ik had liever gehad dat ze de multiplayer 1 op 1 hadden overgenomen en niet die Reach **** er bij.
Deze gaat toch enkel maar de echte fans kopen, buiten dat de graphics wat beter zijn is de game identiek hetzelfde als het orgineel uit 2001.
Zo blijven we aan de gang, toch? Als ze eens wat vernieuwende gameplay elementen toevoegen die wel leuk en gebalanceerd zijn (itt armor abillities) dan kan Halo weer fris aanvoelen.
Persoonlijk kijk ik erg uit naar Ridgeline. Een rameke van een PC map. http://uk.ign.com/videos/2011/08/26/halo-anniversary-ridgeline-flythrough Lijkt me een zeer vette map!
Ik heb Halo 1/2 nooit gespeeld, dus ik ga hem ook gewoon kopen hoor! Zag trouwens dat hij bij Bart Smit maar 40 euro was (dan zal hij overal wel die prijs zijn ) dus dan is het ook een mooi prijsje om hem gelijk bij de release te kopen.