Xbox leest geen back ups meer.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kenzo, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenzo

Kenzo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Nadat ik vandaag, na mijn xbox 360 lang stof te hebben laten happen, F1 2011 wou doen, leest mijn gemodde xbox 360 geen back up discs meer. Met F1 2011 kwam een update voor de xbox. Van wanneer die update is, weet ik niet, aangezien ik dus al wel meer als een jaar niets met mijn xbox heb gedaan.

Ik krijg de standaart "disc unreadable" melding, en dit gebeurt dus alleen bij back up disc's..

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn, en hoe dit op te lossen valt?

Alvast bedankt,
    Kenzo

2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Modden wordt hier niet over gesproken. Thread wordt gelijk dichtgezet

Koop gewoon je games, door mensen die de console verbouwen zijn games ook duurder geworden. Mensen hebben best gedaan om een game voor je te maken en zij verdienen ook wel een beloning.

3. Kenzo

Kenzo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dit, je xbox ombouwen om back ups te lezen is voor zover ik weet niet illegaal, zo lang je het orgineel maar zelf gekocht hebt..

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Een niet gemodde xbox 360 kopen / aanschaffen.

In 1 jaar tijd zijn er al een heleboel updates zowel voor de xbox360 zelf als games geweest.

Met de huidige prijzen(budgetgaming.nl / marktplace alhier: is de vraag waarom je "back-ups" draait. Je kan niet online?????

Denk niet dat je hier het antwoord zal vinden!

\o/

5. Kenzo

Kenzo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb back ups van al mijn legitieme spellen, en gebruik enkel mijn back up van GTA4, omdat ik daarvan het orgineel kwijt ben.

In plaats van een nieuwe xbox kopen, koop ik GTA4 dan maar opnieuw denk ik.. In ieder geval bedankt!

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Omgebouwde xbox 360's ondersteunen we niet, of ze nou gebruikt worden voor 'back-ups' of niet. Daarnaast zeg je eerst dat het voor f1 2011 is en nu dat je alleen GTA4 als back-up hebt...

Dus een slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina