[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Bots kom je bijna nooit tegen op Quick match, vaak wordt binnen no-time de lobby gevult. Die maps staan op de disc en dat heeft EPIC ook al meerdere keren toegegeven. Net als character skins zoals Bernie en Onyx Guard en alle weapon skins.

    Of ze het nou op de disc zetten of achterhouden, feitelijk is er toch geen verschil. Heel veel bedrijven houden opzettelijk content achter om het later als DLC te verkopen. Dat zij het op de disc hebben gezet is eigenlijk alleen maar fijn, scheelt schijfruimte maar vooral belangrijk is dat iedereen dan jouw skins ziet zoals jij ze ziet. (als je die DLC skins hebt)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand zin om campaign op Insane te doen, add me R a o u L i o o

    Heb geen mic btw.
     
  3. Grunt777

    Grunt777 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here...
     
  4. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vaak alleen maar bij bots.

    Ik vind het aantal spelers online ook best tegenvallen en dat voor Gears 3. Jammer hoor, dit is toch echt de beste versie.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds bezig met Dead Island, maar Gears3 ligt al wel te branden naast de xdoos.
    Ga em eerst op hardcore spelen (solo) en dan eventueel nog een keer co-op op insane...
    Alles wat ik voorbij zie komen ziet er echt bruut uit.

    En die chicken, heheheh :)
     
  6. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de Sawed-off shotgun echt de multiplayer verpest. Ik mis de ouderwetse gnasher shotgun battles.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Echt waar? Daar heb ik totaal geen last van. Het hoogst aantal bots dat ik tot nu toe in een game gezien heb is 3.

    Is je NAT status wel open?


    @PimLadenn,

    Ik vind dat wel meevallen. Slim gebruik van je retro lancer of gnasher en je bent veel beter dan mensen met die sawed-off.

    En de gnasher battles mis ik nou juist NIET. Het is eindelijk ook eens je lancer gebruiken in plaats van alleen maar shotguns.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  8. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou counter jij sawed-off dan meestal? Afstand houden en lanceren. Of juiste moment wegduiken en gnasher gebruiken?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is alleen een counter voor die Sawed Off als je weet dat de tegenstander ermee loopt. Als je dat ziet kan je hem ontwijken, maar tegen die campers om hoekjes enzo is het kut, maar dan zou je ook tegen een normale Gnasher dood zijn gegaan. Overpowered vind ik het niet, word net zo vaak door een Gnasher gekilled.

    Edit: Naja misschien een beetje, verklaard wel een aantal deaths

    [yt]xLzJNkM6CLM[/yt]

    Ik vind het ook beter met die assault rifles zo, alleen Overpass is te kut als tegenstander bovenzit met Hammies
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar boven liggen geen granaten, HoD of mortars 8)
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar boven kan je neit geraakt worden door granaten, HoD of mortars
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel hoor. Dat dak is open. Alleen de HoD kan lastig zijn.
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort old skool playlist zou ik echt vet vinden. Gears was perfect geweest zonder de nieuwe starter wapens en de heavy wapens in MP, naar mijn mening. Het enige nieuwe wapen dat ik echt tof vind is de Digger. Heerlijk wapen om te gebruiken. Valt me ook op hoe weinig mensen weten hoe je 'm moet gebruiken :+
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kijk, iemand die het met me eens is!
     
  15. Grunt777

    Grunt777 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Sawed off mag wat mij betreft gewoon weg uit het hele spel zelf.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Waarom heeft iedereen zo een hekel aan de sawed-off shotgun? Wat is er mis mee? Ja, hij is heel gevaarlijk van dichtbij, maar je kunt maar 1 schot lossen en dan moet je weer reloaden. De Gnasher is veel beter, ik heb geen problemen als iemand een sawed-off shotgun gebruikt, daar kan hij alleen wat mee als hij dichtbij is. Dus moet je dat voorkomen.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is inderdaad even nadenken hoe je zo'n gevecht aangaat. Ik gebruik zowel de Sawed Off als de Gnasher. Ligt eraan hoe goed ik speel :+. Als ik niets raak, haal ik even de Sawed Off om toch wat simpele kills te maken. Door hem zelf te gebruiken merk ik ook de zwakte van dat wapen en leer je juist hoe je dat moet counteren.

    Ik moet zeggen dat ik nog steeds zoekende ben. Ik ben nog steeds met mijn sensitivity aan het kloten. Ik ben nog steeds zoekende qua starter weapons. Hammerburst of Lancer. Qua shotgun wissel ik het dus af.

    Maar 1 ding weet ik wel, ik ben nog lang niet op het niveau wat ik was :mad:.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit zou er toch ook inzitten :confused:? 4 vs 4 en met alleen hammie, lancer en gnasher

    waar is die gebleven |:-
     
  19. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Precies. Als je gewoon goed met je Gnasher om kan gaan dan verlies je zelden van een Sawed-Off. Als ze om een hoekje zitten te campen dan lok je ze uit hun cover door binnen een metertje of 5 te komen en dan opeens terug te lopen zodra ze je rushen. 1 goedgemikt schot, 1 keer wegrollen en een tweede goedgemikt schot en ze zijn down. En anders gooi je gewoon een smoke, kom je net dichtbij genoeg dat je ze kan raken in hun cover en maak je gebruik van hun paniek / blinde rush op jou door ze zo te killen. Je moet gewoon gebruikmaken van het feit dat de DBS waardeloos is op een afstand verder dan 3 meter. Als je dat niet kan, dan moet je naar jezelf kijken en niet naar de wapenbalans.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zoooo gister eindelijk de SP uit kunnen spelen. Wat een heerlijke game weer! :D
    Vanmiddag maar even de MP induiken..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina