[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    met een sawed-off :+?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nou, ik lees al vanaf het begin dat mensen daar over zaniken, maar heb er nog geen ervaring mee online. Weet in elk geval zeker dat ik niet de hele tijd met zo'n ding ga lopen. ^^
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem ook totaal niet prettig om mee te spelen, net als de Gnasher... Geef mij maar machineguns... Nu ben ik er wel achter dat het verstandig is als ik wel om leer gaan met de Gnasher, vooral voor online...
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    +1
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms is een gnasher ook one shot kill trouwens.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heel vaak zelfs ;)

    Mja ik vind het belachelijk dat EPIC bepaalde medals erin hebben gezet. Zoals 6000 kills met een DBS :emo: Ik vind het zo'n kut wapen om te gebruiken.

    Ook even 2000 matches per gamemode volgens mij dat je moet spelen :p
    Ze verwachten dat je deze game over 5 jaar nog speelt
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je dichtbij genoeg staat is het eigenlijk altijd een 1 shot kill wapen de Gnasher, Sawed Off is toch wat sterker en de kogels zijn wat groter.

    Ik weet wel dat Gears of War 3 echt een teambased spel is en dat ik het kan verwachten, maar bij Ranked Team Deathmatch(wat ik alleen bijna doe) begin ik me soms wel eens te irriteren aan sommige ''clans'' die ik dan tegenkom, ik wordt niet afgemaakt want de clans hebben altijd of wel heel vaak een taktiek om op 1 plek te campen en voor de goede wapens te gaan als random is dat natuurlijk niet slim om dan naar hun toe te lopen als ze in een groep zit, je hebt namelijk gewoon geen kans :+.

    Maar waar ik me dus aan irriteer is: ik zit met enorm veel lowlevels, mensen die net begonnen zijn, en ze hebben geen headset, het is dan ook onmogelijk om ze te vertellen waar ze heen moeten, maar gewoon omdat ik met ''lowlevels'' dus ben en hun met een clan, komt de clan met een hele ''toughtalk'' ''you can't win this'' en dan op het eind ''hahaha, you noobs'', ugh dat is dus waar ik me aan kan irriteren, want ze hebben natuurlijk veel meer voordeel als clan, ik moet wel zeggen de meeste clans die ik tegengekomen ben vielen enorm mee. :+
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah ja en het meest belachelijke is dat horde niet mee telt
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb helaas ook weinig vrienden met Gears 3 (en een headset). Niet dat ik erg goed ben hoor, maar vind het fijn als ik kan communiceren :)
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Daar is natuurlijk dit topic voor in het leven geroepen. :cool:

    Speel zelf nog niet online, eerste de SP uitspelen.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    I know ;)
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, nieuwe geweldige easter egg :lol: :

     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Cluckshot, wtf. 8)
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  15. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat de retro lancer en de normale lancer (die volgens mij sterker is geworden) de multiplayer verpest :+
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind Gears of War 3 vrij gebalanceerd, als je gewoon goed dekking neemt zal je vrij weinig problemen hebben met de lancers/hammerburst, ik gebruik nu sinds kort de Hammerburst en die voelt naar mij gevoel veel beter dan de retro lancer en lancer(ook al is de retro lancer wel beter in close combat).
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    De retro lancer heeft te veel recoil , gebruik ik dus alleen voor melee en aanval met de B button . Hammerburst is wel aardig , maar slechte melee .
    De gewone lancer is precies goed . :thumbs:
     
  18. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Het irritante is dat spelers op hun spawn gaan staan, en vanaf daar gaan zitten lanceren. En die spawn protection slaat ook nergens op :lol: Ik respawn, en die lancernoobs staan achter het muurtje te lanceren, terwijl jij probeerd weg te komen van de spawn. Die lancer is zo fokking sterk geworden, mega irritant :'-(

    De hammerburst ben ik ook gaan waarderen, zeker een fijn wapen :)
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik twijfel heel erg. Speel voornamelijk met de retro lancer, leuk om mensen te spiesen. Maar heeft behoorlijk veel recoil, afstand is die niet erug handig.... De normale lancer is behoorlijk sterk en heeft een aardige clip size. Nadeel daarmee is dat je moet zagen en dus geen melee hebt.
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Is open ja. 3 bots vind ik al veel lol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina