[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg ook die zakjes. Maar 10k credits heb ik ook niet gehad. Zou ook een grenade launcher krijgen, maar die heb ik ook al niet...

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die krijg je later pas. ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok dan is het goed. Die zakjes nemen te veel ruimte in en ze stacken maar naar 2. Dat is wel erg weinig. Ik heb ze gebruikt om de eerste boss mee te killen. Dacht dat ze exclusief waren, maar zag ook al armsdealers die ze verkochten.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar in China kan ik precies mijn loot verkopen?

In Detroit is dat vlak bij de LIMB Clinic, maar dat lijkt in China niet het geval te zijn.

Heb dus nog geen handelaar gevonden en wil graag weten waar ik die kan vinden.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waar je in China begon, op dat dak is ook een hotel. Op de gelijksvloer van dat hotel is er een handelaar in een kamertje. Ik meen mij te herinneren dat ik ergens nog een handelaar ben tegen gekomen maar ik weet niet meer waar.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Helaas kom ik net uit dat Hotel, waar je ook die side quest kunt krijgen. Ook dat moest ik vragen, want je ziet het snel over het hoofd met zoveel content en details. :cool:

7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook en is erg goed! Even Deus Ex'en zit er niet in, meestijd ben ik al gauw een uurtje of twee verder. Net als vroeger tijdens het spelen van de eerste en tweede Deus Ex.
    Ik probeer een sneaky manier van spelen maar dat lukt niet altijd met af en toe een kleine shoot-out tot gevolg.
    Lastig vind in nog vooral het besteden van de Praxis points, elke augment heeft wel iets; keuzes, keuzes, keuzes 8)
    Heb het spel nog lang niet uitgespeeld maar ik weet nu al dat ik er ooit een tweede play-trough aan ga wagen. Maar dan volledig sneaky en op hard, op 'Give me a challenge' is ie af en toe iets te makkelijk vind ik.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zag dat ik nog twee of drie side quest achievements moet.

Kan iemand mij misschien helpen welke dat zijn en dergelijke?

Deze wil ik namelijk sowieso nog afronden en ik hoop niet dat ik er eentje in Detroit gemist heb.

Voeg me maar toe als het moet, of bekijk het via Xbox.com
    Mocht je me toevoegen, zeg dan even dat je van XBW bent.
    Ik doe geen andere invites meer.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Point of No Return: You cannot do any of the above side quest related achievements after leaving Hengsha for the second time.

Ladies Man 10
    You convinced Mengyao to spill the beans on the mysterious Hyron Project.

You need CASIE, the Social Enhancer augmentation, to get this achievement. You need to infatuate Mengyao and convince her to share information with you. See 'Corporate Warfare' for more details.

Point of No Return: You cannot do any of the above side quest related achievements after leaving Hengsha for the first time.

The Fall 10
    You sent Diamond Chan on the trip of a lifetime.

You need to frame Diamond Chan's suicide on the 'Rotten Business' mission. This achievement does NOT prevent you from getting Pacifist. See 'Rotten Business' for details on how to get this achievement.

Guardian Angel 10
    You paid poor Jaya's debt in full. How very... humane... of you.

You need to pay up Jaya's 5000 credit debt in full in the 'Bar Tab' mission. See 'Bar Tab' for details on how to get this achievement.

Point of No Return: You cannot do any of the above side quest related achievements after leaving Detroit for the first time.

The Take 10
    Greedy bastard. You accepted O'Malley's blood money and let him go.

During the 'Cloak & Daggers' quest, at the very end you have the option to take O'Malley into custody or let him go and receive a blackmail. Choose the latter to get this achievement.

Sentimental Value 10
    You kept Megan's bracelet for yourself. Apparently, letting go really is the hardest part.

During the Motherly Ties quest, keep Megan's bracelet for yourself. When you find the evidence via the four eBooks, there will be a safe that requires a level 3 hack. Hack it, then open it to reveal a fifth eBook and the bracelet. When you turn the quest in at the end, there will be an option to keep the bracelet. This will not affect the Motherly Ties achievement.

Point of No Return: You cannot do any of the above side quest related achievements after leaving Hengsha for the second time.

Corporate Warfare - 10
    Protect a client's interests by performing a less-than-hostile takeover.

You will be contacted by a person who I will not name for spoiler purposes, when you enter the Youhzai district. You will need to meet up with an agent. She will make you track down a group of terrorists and retrieve a data chip. Make sure to not kill anyone, non-lethal weapons are fine.

Return and make sure you have the Social Enhancer augmentation and then when you talk to her choose Inquire, then Charm for the 'Ladies Man' achievement. You'll then get this one.

Talion A.D. 10
    Descend into the bowels of an urban jungle and confront a warrior-priest.

To get this, go to the LIMB clinic when Pritchard contacts you and tells you to go there in Hengsha 2. Speak to the Doctor on the left of the counter and he will want you to track down a rogue officer. If you are doing the 'Corporate Warfare' achievement then the manhole to his location is just next to the terrorists you have to neutralise.

Just agree with him if you want to avoid a fight and lie to the doctor or convince him what he is doing is right. Achievement unlocked.

Of gebruik een guide.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toppie, dat kan dus niet meer allemaal in mijn huidige game.
    Word dus nog een derde keer langs gaan.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dit vind ik dan wel jammer, ik zit bij de eerste missie..die Purists weet je wel. En ik stapel een zooi dozen op elkaar, ik klim erop om vervolgens over een hek te jumpen, zodat ik op mijn eigen manier voorbij een zooi guards kom. Kan dus niet....invisible wall onzin dus, waarom nou?!!!

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zolang je binnen de boundaries van het level blijft kan alles. Blijkbaar wil jij buiten het level gaan, wat dus niet kan.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nope...check deze video op 35 seconden

[yt]GrpSADo9Zsc&NR=1[/yt]

De deur links van de speler, daar in gaan...dat is gewoon een soort hokje wat bij het level hoort. Er zitten soort hekken om dit hok heen, ik zou hier gewoon overheen moeten kunnen want aan de andere kant lopen die guards...ik dacht dat het cool was om op die manier langs die guards te sneaken...kan niet.

Ook lijk ik niet langs dit stuk te kunnen komen zonder een takedown te plegen en zonder alarm te slaan, want heb al van alles geprobeerd...maar de eerste guard ziet me elke keer.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet van buiten hoe het hokje er uit ziet maar ik zover ik mij kan herinner was het toch overdekt?

En er is wel een andere manier:
    Als dat hok links van je is, dan is er recht voor (of iets wat naar rechts) een hele stapel van dozen enzo. Als je goed kijkt dan zie dat die een pad naar boven creëren. Dad pad kan je ook volgen om binnen te geraken.

Het pad dat jij wil volgen zal ook wel kunnen gaan zonder takedown,
    je moet soms gewoon geduld hebben tot dat de vijanden niet meer op hetzelfde moment samen komen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nope, net weer gecheckt, niet overdekt, er is geen enkel plafond...dus ik zou erover heen moeten kunnen jumpen,maar kan niet..ah well.

Ik ga denk ik proberen geen enkele takedown te doen in de game, dat lijkt me echt een uitdaging en wanneer dat lukt..zal dat als een echte achievement aanvoelen..en dan zal ik ook nog eens een echte krijgen uiteindelijk ;). Geduld heb ik wel, vind ik geweldig in dit soort games, dingen afwachten...luisteren naar de gesprekken tussen guards.

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Op geen takedowns staat geen achievement dacht ik? Wel op niemand killen (je kan ook een takedown doen zonder te doden) en 50 ofzo takedowns.

Met het alternatieve pad waar ik in m'n vorige post over had kan je trouwens binnen geraken zonder een takedown.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm..als er geen echte achievement is, is dat wel iets minder. Maar voor mezelf blijft het echt een uitdaging, dus ik ga het echt overal proberen, totdat ik zovaak dood ga erdoor en het opgeef. Wie weet kan het..zou tof zijn!!!! Hoewel het ook wel vet is om soms gewoon lekker die takedowns/executies te doen, haha.

Dat pad is nice, had ik zelf niet eens gezien, helemaal over het hoofd gezien :)

18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Precies gewoon rechts langs de eerste op en dan naar boven. Dan krijg je huppelepups ook aan de lijn die je vraagt hoe je dat nu weer gedaan hebt. Overigens was dat pad al te zien in één van de eerste gameplay filmpjes. :)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan ik het het Tai Yong Medical komen?

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de trein nemen, toch?

Deel Deze Pagina