Mensen die serieus Beast Mode en Horde willen spelen kunnen mij toevoegen. Ik heb Xbox Live maandkaart gekregen. GT: R a o u L i o o
Voor de Horde mode voeg mij maar toe. remmie82 Vandaag ook gespeelt kwam tot wave 17 en toen waren we met zijn 2e over,haat van die mensen die het niet afmaken tot het einde!
Na 2 jaar Xbox (en Live) weer opgepakt waar ik gestopt was, na GoW2 namelijk. Interesse in horde/versus modi, voeg Inferius maar toe.
Na een pauze van twee jaar eindelijk weer aan de slag met mn xbox Gamertag is Klauwhamer In voor elke gamemodus vanaf nu
Vrijdag weer een xbox gekocht. Zwaar verslaafd aan Gears, maar nog geen vrienden die het spelen. Dus uitnodigingen zijn van harte welkom! Gamertag is ADMvanDulken.
Ik word een beetje moe van alle random noobs, waarbij ik in het team gestopt word. Jammer genoeg zijn er maar een paar mensen die ik ken die het spel hebben, dus ik zoek mensen die redelijk goed zijn en ook redelijk vaak spelen. Gamertag: Koning Stoma
Voor de mensen die mij willen toevoegen mag dat. Zoek vooral mensen voor de mp want de gene in mijn lijst spelen meestal alleen horde of de sp... GT staat links
Hey, Ik ben op zoek naar mensen voor Gears of War 3 en dan met name voor Beast en Horde mode op Insane uitspelen, voor de Onyx medailles. Teamwork/communicatie vereist en niet piepen als iemand je kill o.i.d. steelt. En misschien in de nabije toekomst de singleplayer op Insane, moet eerst alleen nog even Hardcore uitspelen. Plaats je tag of stuur me een FR.