Jezus wat irritant dat een host steeds pleite gaat. :/ Volgende keer wil ik ook gewoon met 5 man (zoals bijvoorbeeld hier; van te voren afgesproken) en die ff een paar waves blijven zitten!
Vanmiddag 1 keer toen het goed werkte met Graveheart en een paar Engelse lui. Was prima potje, daarna was t echter drama.
Ja 1 potje, leuk en aardig maar vaak hebben ze geen mic of rennen rondjes door de map heen :{ Nee dankje dan speel ik nog liever in me eentje
Oke, ga het ff zo proberen: Wie wil straks tussen 20.00 en 20.30 beginnen met Horde. Ik zoek nog 4 man die het willen proberen tot wave miljard op Normal. Evt, hardcore. Allemaal Mic. Niemand met piepstem (getver) Map maakt me niet uit Zo ja, laat ff je gamertag achter 1: Goiz (Go1zNL) 2: René (vdsrene) 3: Ben (BTM NL) 4: RaouLioo (R a o u L i o o) 5:
I am in. Heb wel geen mic maar is niet echt probleem. Kan iedereen gewoon horen alleen niet praten, misschien maar beter ook (6)
Welke map gaan we doen? Ik weet ff de naam niet, maar die aan het strand met al die containers met die klif waar je op kan staan is het ultieme level.