FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wooohhh dat je je keeper met select kan gebruiken is echt episch!! Dan kan haast niemand meer bij je scoren!! ( Heb namelijk keeper gestaan bij goede top clubs in fifa 11!! )!

2. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Dat is kut, en een exploit. Dit zorgt ervoor dat je dus niet zelf hoeft te verdedigen online. Wat dus de tactical defense meteen onnodig maakt. Hopelijk schakelt EA dit in een patch meteen bij de release uit voor ranked games.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat (back) (select) is gruwelijk vet als iemand één op één komt bij jou, dan mag je hem zelf eruit houden _O_.

4. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je vind het vet dat zodra de tegenstander de bal heeft je alleen op select hoeft te drukken en de ai voor je gaat verdedigen. Schandalige optie voor ranked matches. Hoort ook niet in een 1 tegen 1 wedstrijd thuis.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
  5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je et ook met de verdedigers doen?:confused:

6. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
  7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd hopen dat dit gefixt word anders word online weer zon drama..

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Keepers zijn achteruitgegaan in FIFA 12.
    Althans als ik dat trucje doe in de Arena dan gaat 3 van de 4 ballen die Rooney schiet gewoon het doel in.

9. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Och dit meen je niet. Dit was de reden dat we met clubs nooit tegen een cpu speelden. Want de computer verdedigd altijd te goed. Dan mag je ook nog eens zelf keepen. Kut optie vind ik het.

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zit die select optie ook gewoon in de ranked matches ? Dat is toch triest, vraag me toch af of ze daar wel nadenken bij EA... Je weet toch al op voorhand dat dit het spel verziekt.

11. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er helaas in inderdaad. Weet alleen niet hoe je kan zien dat je tegenstander het gebruikt.

Gisteren 4 potjes online gespeeld en 4 x de bovenliggende partij geweest maar het scoren wil nog niet vlotten.

1 gewonnen
    2 gelijk (2x rond de 87 minuut goal tegen)
    1 verloren ( ook rond de 87 minuut goal tegen)

In Fifa 11 verloor ik m'n eerste pot pas na 30 wedstrijden =(

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier gaat het ook een pak moeilijker dan bij fifa 11...

13. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat als je de demo speelt tegen de CPU, dat je het gevoel hebt dat de tegenstander al weet wat je gaat doen, voordat je het echt doet. Wordt er gek van. Ik denk kappen, de tegenstander staat me al op te wachten zo ongeveer. Heel frustrerend.
    En hebben jullie ook dat als de tegenstander gewoon loopt met de bal, en ik sprint, het me toch nog moeite kost om m in te halen, laat staan in de buurt te komen om de bal af te pakken?

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online lukt het me echt voor geen meter,offline geen probleem maar online win ik nauwelijks.

15. Seh

Seh Guest

Waar is de goedkoopste pre-order met gratis pakjes? Kan dat nog? Vandaag kan ik hem toch niet meer kopen en morgen geen tijd. :+

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand zin om namens mij Haarlem en Amsterdam te onderzoeken? Heb nu wel tijd om te spelen maar ben lui.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik lees toch best rare dingen over de game. Dingen die je eigenlijk NIET in een release verwacht.

De Impact Engine schijnt nogaal komische taferelen te vertonen. Spelers die echt helemaal in elkaar zitten ( en blijven zitten ) en keepers die na verloop van tijd niks meer doen. Tevens schijnt dat je tegenstander weer je team kan overnemen ... man-man-man. Leren ze het bij EA nou NOOIT?

18. Seh

Seh Guest

Ach, eerst zien dan geloven. Patchen die zooi en het wordt gewoon een topgame.

19. Mitta360

Mitta360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Early release kan ik niet meer spelen :mad: nu hopen dat fifa echt snel op de deurmat valt !

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, had het andere topic nog niet gezien.

Spelen jullie op Legendary? Normaal was ik legendary toch vaak beter dan de computer, nu zit ik op de demo echt te kutten op wereldklasse.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina