[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaurdian mag er wel weer in van mij.

    De rest boeit me niet zo :)
     
  2. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, net gespeeld tegen een lvl 96 WTF!!!
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat moet een cheater zijn, no way dat iemand zo snel kan levelen...

    Net act 2 uitgespeeld, lekker hoofdstuk :)! Moet nu dat fort Anvil gaan verdedigen, maar daar had ik ff geen zin meer in. Potje online gedaan dus. Vind het weer ouderwets leuk! Ben totaal geen ster ofzo, maar vind het prachtig als ik eens een streak van vijf kills haal oid :)
     
  4. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Net de campaign op Hardcore uitgespeeld met m'n vriendin. Het was een extreem vette rit! Ik ga zeker nog wel bepaalde stukken herspelen, met vrienden via Arcade mode bijv. En uiteraard in zijn geheel op insane. :)

    De online multiplayer vind ik ook echt geweldig. Veel beter dan die van Gears 2. Goede levels en weinig lag. Vooral de balans tussen de wapens is echt goed nu. Daarmee komt er meer ruimte vrij voor tactische diepgang. Zo hoort het met een spel als Gears. Ben er langzamerhand ook redelijk goed in aan het worden. Redelijk vaak MVP en een goede K/D ratio. Dat verhoogd de pret en het levelen gaat dan ook een stuk sneller. Ben inmiddels al level 40 XD *no-life*.

    De negatieve verhalen over de Sawed-off deel ik niet. Iemand met een Gnasher is zelfs misschien meer in het voordeel vanwege de zieke range en het grotere magazijn. Gewoon aanpassen aan de tegenstander en hem er op slimmigheid uitspelen.

    Verder vind ik Horde 2.0 echt tof. Alleen jammer dat mensen niet later in de game kunnen joinen. Als je met random gamers speelt gaan er vaak mensen tussentijds weg voordat wave 50 behaald is. Ik zelf ook als ik maar een uurtje tijd heb. Dan moet mijn team verder met 4 man. Was hier bij gears 2 niet eens een keer wat voor aangepast?

    Beast mode is leuk maar verder niet spectaculair ofzo. Zal dit niet vaak gaan spelen
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kunt gewoon vrienden inviten in Horde, ongeacht welke wave je bent.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag de vreemdste glitch gehad met wingman.
    We zochten een game in een Ranked Match en toen we in de screen zaten waar je de spelers kon zien stond er opeens dat er 2 spelers stonden te wachten voor een plek als er een bot zou komen.
    We respawnen en opeens zie ik 2 wingmans naast me staan :p

    En ik heb echt een grote hekel aan Sawed Off noobs.

    http://www.youtube.com/watch?v=6ABrmQ0B3jM
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! :)

    Is een glitch inderdaad. Als je het spel vroeg speelde telde elke match als een event las ik. Zou nu gefixt moeten zijn.

    Gisteren heel veel Sawed-Offs tegengekomen, ook al counter je ze met Hammerburst, het is niet zo leuk als Gnasher battles. Hopelijk had ik gisteren gewoon pech, vóór gisteren kwam ik nauwelijks Sawed-Offs tegen.
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van ellende zelf ook gisteren bij sawed-off Shotgun begonnen. Ik merk heel fel dat je nog zelfs niet een echt moet mikken. Als je net naast hun schiet in beweging heb je ze ook. Ook vaak dat je er 2 ineens hebt terwijl ene links en ene rechts staat. Je hebt wel trage reload en weinig ammo. Maar ze moeten het toch aanpassen. Want de gewone shotgun daar moet je wel goed bij kunnen mikken.
     
  9. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    If you can't beat them, join them.. Ik ben ook maar begonnen met de sawed off te spelen.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Is een mogelijkheid ja. Maar ik wil niet verplicht zijn om iets te gebruiken waar ik helemaal niks mee heb. Ik wil gewoon normaal met een gnasher knallen!
     
  11. goodworm

    goodworm Defqon.1

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    6
    Meer mensen hier die de achievements makkelijk vinden? Seriously 3.0 is gewoon kut :p maar de rest is echt piece of cake
     
  12. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan doe je dat toch gewoon?

    Speel gewoon met het wapen dat jou het meest lol geeft, want daar gaat het uiteindelijk om. Andere mensen hebben weer lol met een sawed-off, ieder zijn ding.

    Bij iedere multiplayer is er tegenwoordig gezeur over de wapens en balans. Het wordt tijd voor een game waar iedereen precies hetzelfde wapen krijgt en totaal geen pick-ups. alleen gaat dan iedereen mekkeren dat het niet divers genoeg is=(

    Jammer dat zeuren (ja ik doe het nu zelf ook:+) een menselijk trekje is, want het is toch nooit goed, wat een game ook brengt.
    Als iedereen een gnasher had zou jij blij zijn en ik weer niet en zo door......
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik speel eigenlijk het grootste gedeelte met de Sawed-Off, maar soms ook wel eens met de Gnasher. Ik zou de Sawed-Off echt niet voor noobs willen noemen, het zijn juist de noobs die je er zo makkelijk mee killt. Als je de maps een beetje kent, weet je waar je mensen met een Sawed-Off kan verwachten, en loop je daar een stukje naar toe en spring je weg. Dan schiet hij, mist hij, en dan kan je zo met je Gnasher of Sawed-Off hem neer knallen.

    Als ik trouwens iemand schiet met een Sawed-Off maak ik een hele kleine beweging naar rechts; het is echt niet zo dat je niet hoeft te mikken. Of hij staat heel dichtbij, maar dat heb je met de Gnasher ook.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.youtube.com/watch?v=6ABrmQ0B3jM
    (Waar de fuck is tegenwoordig die embed code te vinden op de nieuwe youtube?)

    Nee man, het is geen wapen voor noobs :F:

    Daarnaast is het ook heerlijk om te zien hoe iemand een point blank active gnasher sponst om vervolgens om te draaien en me met 1 schot weg te blazen met die klote DBS.

    Maarja, dat zullen we maar toekennen aan het feit dat de servers al een week on en off zijn geweest.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Echte noobs kunnen zelfs niet met een Sawed-Off omgaan, omdat die zullen gaan aimen en dan is het een waardeloos wapen.
    Maar ik ben zelf ook redelijk vaak gekilled door een Gnasher omdat die kan door blijven schieten en een grotere range heeft.

    De afstanden zitten zo: Gnasher -> DBS -> Gnasher/DBS.
    Dus op de maximum range waar een DBS nog een kill kan maken, kan een Gnasher dat net niet maar die kan hem wel met het volgende schot killen.
    Het is lastig uit te leggen, maar ik moet wel toegeven dat je met een Sawed-Off makkelijker kills maakt dan een Gnasher.
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    En straks zou iedereen dat doen...heeft iedereen Sawed-Off en dan zou de Gears multiplayer niks meer aan zijn. Goede instelling!

    :emo:

    Sawed-Off is duidelijk voor de beginnelingen gemaakt (de noobs dus), aimen hoef je vrijwel niet te doen en tactiek ook niet echt, gewoon wachten tot er iemand langs komt, druk op RT en kill. Bij de Gnasher zul je toch echt wel moeten aimen, zoals ook in die video te zien is.

    Het is trouwens echt niet zo dat de mensen met een Sawed-Off altijd op een vaste plek zitten op de maps...
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het si idd een kwestie van om leren gaan met de dbs. Ik pakte er gister 1 op, ging aimen en miste uiteraard.... Daarna verpeste ik mn reload en was de lul....

    In het begin vervloekte ik die dbs boys maar dat ligt gewoon puur aan mezelf. Je moet gewoon niet blind achter die gasten aan als ze een hoekje omrennen... hahaha

    Nu maak ik een beweging voorwaarts, rol naar achter en dan schieten met mn lancer.
     
  18. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24

    Ik zie het probleem niet
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  19. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Dubbelpost..
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dit dus.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina