Net de campaign op Hardcore uitgespeeld met m'n vriendin. Het was een extreem vette rit! Ik ga zeker nog wel bepaalde stukken herspelen, met vrienden via Arcade mode bijv. En uiteraard in zijn geheel op insane.
De online multiplayer vind ik ook echt geweldig. Veel beter dan die van Gears 2. Goede levels en weinig lag. Vooral de balans tussen de wapens is echt goed nu. Daarmee komt er meer ruimte vrij voor tactische diepgang. Zo hoort het met een spel als Gears. Ben er langzamerhand ook redelijk goed in aan het worden. Redelijk vaak MVP en een goede K/D ratio. Dat verhoogd de pret en het levelen gaat dan ook een stuk sneller. Ben inmiddels al level 40 XD *no-life*.
De negatieve verhalen over de Sawed-off deel ik niet. Iemand met een Gnasher is zelfs misschien meer in het voordeel vanwege de zieke range en het grotere magazijn. Gewoon aanpassen aan de tegenstander en hem er op slimmigheid uitspelen.
Verder vind ik Horde 2.0 echt tof. Alleen jammer dat mensen niet later in de game kunnen joinen. Als je met random gamers speelt gaan er vaak mensen tussentijds weg voordat wave 50 behaald is. Ik zelf ook als ik maar een uurtje tijd heb. Dan moet mijn team verder met 4 man. Was hier bij gears 2 niet eens een keer wat voor aangepast?
Beast mode is leuk maar verder niet spectaculair ofzo. Zal dit niet vaak gaan spelen
Laatst bewerkt: 27 sep 2011