Met hoeveel mensen zijn jullie? Vriend van mij en ik willen graag Horde doen.. we zijn nu met z'n tweeën. Jullie nog mensen nodig? Heb jij ook een headset of niet? En wie wil er nog meer Horde meedoen?
Waarschijnlijk niet, ben nu ingame lijst aan t maken. //edit; AntraXxX voor BTM ? Die heeft nog niet geaccept.. We gaan beginnen. We zijn met 5. Cheers!
Mocht ik iets hoognodig moeten zeggen dan doe ik het hier wel hehe. PS: Hudige map is niet echt ideaal
Haha gustavo had me nog geinvite gisteravond volgens mij rond 12, maar toen stond ik al met 1 been in dromenland. Organiseer je er vanavond weer een?
Oke dan ga ik een opzet maken. Vanavond, Horde. Tijd: 19:00/20:00 Spelers: 1 - iVuvuzela 2 - 3 - 4 - 5 -
Wil vanavond ook graag horde spelen. Wij zoeken nog 2-3 man Beginnen rond een uur of half 8 tot een uur of 1 1-iVuvuzela ? 2-Kapitein Merijn 3-Brigadier Bart 4-Generaal Pier ? 5-
Nee, 49 kwamen weer armored kantus en natuurlijk had niemand grenates enzo, en dan heb je ook nog de grinders en andere monstertjes die naar je toe komen. En toen hielden we het voor gezien.
Op welke moeilijkheidsgraad? Hardcore is namelijk echt zo lastig zeg Na ronde 10 is het al kut omdat je dan bijna 2 magazijnen kwijtbent van een lancer op een grinder/boomer/drudge