Inderdaad, super vet beast mode, maar zo kort jammer genoeg! Na 18 minuten was ik klaar. Damn als berserker spelen is echt baas! De achievement is ook nogal verwarrend; Complete the FIRST 12 waves of beast. Alsof er meerdere komen.
Heb vandaag van casual tot isane beast mode gedaan en vond het best grappig. Vooral die tickers die ontloffen vond ik erg grappig.
Gisteren met wat jongens de Beast op insane gehaald zonder een wave te verliezen. Keek ik na afloop bij onyx medals, staat nog steeds "complete beast at hardcore". Moet gewoon direct 4 sterren zijn toch? Of toch op volgorde??
nee kan in 1 keer, maar bij sommige werkt het niet lijkt mij gister namelijk ook met anderen gedaan, bij mij lukte het wel (ik had casual, normal en hardcore al gehaald) maar bij upinsmoke werkte het ook gewoon en dit was zijn 1ste keer beast mode
Ik had het met jullie gedaan, en ik kreeg mijn Onyx Medal inderdaad helemaal niet, misschien dat ik eerst de eerdere difficulties moet doen?(zou op zich wel raar wezen).
Iemand die een rondje Beast mode wil knallen? (heb t tot nu toe niet geprobeerd, maar wel gelezen dat je beter met min. 2 man kan gaan..)
checkout klein, veel dingen waar je overheen kan klimmen (bv als grenadier, wretch, kantus) en je spawnt lekker dichtbij
Heb het idee dat Trenches nog fijner is voor Beast mode! Ik heb hulp nodig om het op insane te halen!
voeg me ff toe, vanavond wil ik wel beast op insane (een maat van mij doet dan ook mee, dus zijn we al met
Zijn er nog mensen die Beast Mode op Insane willen halen zonder te een wave opnieuw te hoeven doen? Ik zou graag de Savage Theron unlocken namelijk. Als je Public match doet speel je alleen op de 'Normal' moeilijkheidsgraad volgens mij. Als er genoeg animo voor is, dan kunnen we een tijd afspreken.
Ik ook! Mijn gametag is jelledeboer. Ik kan mn gamematen vragen als we niet genoeg mannen hebben. Vanavond om 8:15? Trenches is trouwens de beste map hiervoor.
Zou kunnen, even aan de andere vragen of ze dan ook kunnen. Als het goed is zijn we dan met 4 man, misschien dat ik nog iemand kan regelen maar als jij dit kunt is dat ook goed.