Op zoek naar harde schijf oud model

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fifa4life, 27 sep 2011.

1. Fifa4life

Fifa4life Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben in bezit van xbox 360, (+- 4 jaar geleden aangeschaft) en heb toen het model gekocht zonder harde schijf (maar met volgens mij 250 mb?? memorycard)

Nu wil ik toch een harde schijf van groter formaat (liefst tussen 100 en 250 gig). Na wat research zijn er een hoop harde schijven te koop, maar ik weet niet zeker welke ik moet kopen voor het oude (grijze) model. Heeft iemand tips waar ik op moet letten of een serienummer oid?

thanks!

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Hallo,

Onderstaande model past op jouw xbox 360:

Met de introductie van de xbox slim is er ook een nieuwe HDD uitgekomen, namelijk:
    Deze variant dien je dus te vermijden.

Qua grootte kan je kiezen tussen de 20, 60, 120 en 250 GB variant. De 250 GB versie is volgens mij alleen met bepaalde bundels verschenen en zal lastiger te vinden zijn. Ook moet je jezelf afvragen wat je met de HDD van plan bent. Wil je spellen installeren, zal de 20 GB (14GB bruikbaar) zeker te klein zijn, gezien een installatie al snel 4-6 GB groot is. Ook de 60GB variant is dan snel vol maar dat ligt natuurlijk ook aan het aantal games dat je in je bezit hebt.

Tenslotte kun je nog een afweging maken tussen het kopen van een nieuw HDD of een xbox slim. Persoonlijk zou ik liever naar het nieuwe model upgraden (met 250 GB HDD) dan dat ik zou investeren in een nieuwe HDD voor mijn oude xbox.

Maar nogmaals dat is allemaal een persoonlijke keuze.

Groeten,

Daniël

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ooit op Ebay mijn 250 GB Harde schijf gehaald en die werkt perfect, alleen jammer dat deze in Hong Kong of in Z-Korea gemaakt is en dat die geen orginele xbox (1) games kan afspelen, dus heb ik mn oude 20 GB nog voor orginele xbox (1) games.

Ik had iets van 60 euro betaald, dus was echt goedkoop voor die tijd.

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  4. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft n harde schijf ermee te maken of je oude xbox games kunt spelen?

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik zou niet teveel geld aan een nieuwe HD uitgeven, aangezien 4 jaar al erg lang is om met een xbox te doen

6. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    want zonder harde schijf kun je ook geen oude xbox games spelen :p

Als je met een usb probeert werken oude xbox games niet. Je krijgt de melding dat je een harde schijf moet hebben.

maar ja, beetje off topic dit.

7. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik zat te kijken naar een 120 GB harde schijf voor mijn oudere xbox360 dus ik weet dat ik niet de nieuwe slim harde schijf moet hebben. Heb ik verder nog iets nodig om bijv. mijn gamerscore over te schrijven of de account van mijn vriendin die geen Live heeft? Ik kom op Ebay 120GB schijven voor +/- 30 pond met verzenden is dat een redelijk prijs of kun je in Nederland net zo goed terecht? Want bij BOL kwam ik alleen de nieuwe tegen en daar heb ik niks aan.
    Als iemand me wat meer info zou kunnen geven ben ik daar blij mee.

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Account kan je zogenaamd recoveren. Demo's en DLC kan je wederom weer downloaden kosteloos. Je hebt alleen savegames die je moet overzetten. Dit kan met de trasnfercable of een USB-stick.

9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ok thanks!

Deel Deze Pagina