[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Mooi team hoor die bronze mls. Slimme tactiek om daar geld mee te verdienen voor je bpl gold team!

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)...en ik ga max 4200 punten besteden!(als het me niet snel genoeg gaat he?ik vraag ze altijd voor sinterklaas en kerst)
    Heb ik verleden jaar ook gedaan en toen had ik geluk met Messi!(gelijk start kapitaal om te traden)

En idd team kost nagenoeg niks.1 speler van 900,een paar van 500 en de rest 200.

in het begin bronze,als ik beter ben geworden dan ook andere natuurlijk.

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar ga je dan speciale bronzen toernooien spelen? Of max zoveel sterren? Zijn die reweards eigenlijk hoog, heb me er nooit echt in verdiept. Had in 2010 wel een zilver team maar die heb ik later voor vrij veel doorverkocht..

Zat ff in de eredivisie te kijken, daar kan je op zich wel een leuk zilver team maken. Hoop spelers van 74 en een paar van 72/73.

4. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdien je nu nog geld? en hoe kun je je contracten verkopen!?

5. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

als ik 400 mp verspil aan spelers wat voor spelers kan k dan verwachten?

6. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nooit van tevoren zeggen. Is gewoon puur geluk.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wauw, wat heb je toch veel aan Daily Gifts .. 50 bidtokens, 100 bidtokens, 250 gold coins. Woopie!

Heb nu wel bijna m'n eredivisie team in elkaar kunnen zetten. Mis alleen nog een LB. Waar blijft die Pieters nou!?

8. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Pieters is zilver 74 hè.

9. Sulaymanb

Sulaymanb Guest

maar kan ik dan wel gwn spelen met 11 man?

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Nee je moet er wel 18 hebben maar dat kunnrn ook gewoon zeven bronzen zijn. Let wel op heel veel toernooien hebben regeles van bijvoorbeeld 18 spelers uit een league of iedereen goud. dan kan jebdus niet meedoen. maar die speel je toch pas later vrij.

Kopen van pakjes is met 400 points wel te doen. kan je drie van de dure giuden pakjes kopen waarin drie zeldzame zitten. Je kan geluk hebbem dat je gelijk een rknaldo eruit trekt en in de andere messi en drogba maar de kans daarop is zo onzettend klein. je moet blij zijn met 1 goedr speler van rond de 85. Is heel random. Je hebt in drie pakjes wel minimaal zeven spelersdus is je bank oom vol.

11. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op os3 heb ik nog pieters te koop staan.

Daily gift 250 coins fack it nog nooit boven 500 coins

12. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het verkopen eindelijk goed, siemenn je hebt mijn msn toch :D?
    Zal ik nu contracten etc. gaan kopen want naarmate de game uit is worden die veel duurder:{

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Op het begin juist niet. Dan wordt de trade overladen met contracten uit alle gouden pakjes die iedereen koopt.

14. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mijn geluk niet op: ik ging op zoek naar de zilveren IFs van deze week, vind ik ineens een IF Wilkshire RB voor 800 coins! Als ik hem discard krijg ik meer dan 5000 maar hij is meer waard. Ik zie hem wel duurder worden de komende weken dus ik bewaar hem gewoon, net als een aantal snelle bronzes die ik heb gekocht of in een bronze pack heb gekregen.

15. Seh

Seh Guest

Pauper gold packje weer als daily gift. Met een bal, een trainer met 10% handling (wat houd dat in?), Marcinho een Cf uit Brazilië van 75 en een contract kaartje.

16. x ZatoX x

x ZatoX x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je 10% extra als je een goalkeeper handling kaart gebruikt (of een goalkeeper all attributes) Dus als je handling +10 gebruikt krijg je +11. Ik gebruik die attributes kaarten sowieso niet. Dit jaar zijn er wel meer ballen en ook meer duurdere. Ik heb gisteren een bal voor 900 verkocht (de Nike Seitiro Hi-Vis)

17. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde hier mensen over Cabral, maar ik heb al minstens 10x op de trade gekeken en heb een één Cabral zien staan. Is hij zo zeldzaam of zit ik hier nou keihard te falen?

18. Seh

Seh Guest

Ja, heel veel staat hij er niet op. :'-( Maar met Cissé en een linksbuiten van Utrecht met een goede pace kom je een heel ent met een Eredivisie team.

Crosspost:
    Waar is de goedkoopste pre-order met gratis pakjes? Kan dat nog? Vandaag kan ik hem toch niet meer kopen en morgen geen tijd. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2011
  19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ultimate Team doet het gewoon !!!!, en hij is in het Nederlands !!!!!

20. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot wanneer zijn die daily gifts eigenlijk??
    Ook als spel officieel uit is of...?

+ wat kan je er maximaal krijgen?
    Ook gouden pakjes etc??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina