[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als ze achter een muurtje zitten zeker 8)?
    Nee en dan probeer je dichterbij te komen en dan pakken hun de lancer en schieten je gelijk kapot. Kansloos potje was dat
     
  2. IDK Faithy

    IDK Faithy Gears of War

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook al een paar keer gezien.

    Vriend van mij heeft level 67 nu. Maar ja elke ronde meer dan 26 kills :emo:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik weet niet. nog niet tegen zulke lame-o's gespeeld.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat wilde ik dus ook zeggen, je kunt ze gewoon niet lanceren van afstand omdat ze achter muurtjes zitten te campen. Het enige wat je daar tegen kunt doen is zelf ook gaan campen, maar dat is voor mij niet echt een optie.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij speelt ook weinig ranked toch?
    Ik vind ranked echt geen zak aan met zulke mensen :{
     
  6. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde ook Ranked, maar ben maar weer begonnen met quick. Dan maar af en toe tegen bots spelen. Ook al is daar het niveau ook niet al te hoog. :emo:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf me kapot ergeren aan dat ik een tunneltje inga bijvoorbeeld, (Trashball) rolt er zo'n mafkees zijwaarts,...BAM!!! met zijn Gnasher of...grrrrr.....tyfus Sawed of (naar mijn DE game-verpester...een beetje) en ik gewoon gelijk dood. Maar het hoort erbij he, i guess.

    En hoe zit dat toch met die Lancer, ik gebruik dat ding weer, maar mensen hebben mij echt in no-time dood, en niet persé met active reload is dat. Waar richten ze op? Want ik schiet een heel fucking magazijn leeg soms met de Lancer en hij is nog steeds niet down...andersom wel. Wat zijn de zwakke lichaamsdelen?
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Perfect reload krijgen > 1/3e magazijn en ze zijn down.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus toch he, elke keer dat ze me zo snel mollen is dat active reload. Ik ga daar ook maar eens wat mee klungelen, shotgun battles blijf ik nog altijd verliezen,ik zuig daar gigantisch mee.

    En ik blijf de fout maken om met een lancer op iemand af te stormen die allang zijn shotty in zijn handen heeft, en terwijl hij loopt te schieten op me, blijf ik domweg knallen met die lancer..daar moet ik echt van af. Tweede fout is...ik zit in cover achter een muurtje of zo'n soort..barriere, aan de andere kant zit de vijand, ik loop te blindfiren met de lancer en vijand schiet 1x met shotty....dood.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik gebruik altijd de Retro Lancer en dat is ding is echt baas.
    Heb nog 0 kills met de gewone Lancer :p
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt.. maar word vast gedwongen door ribbons en medals..

    Maar kan je ze niet outsmarten? Heavy weapons, volgende spawn protecten, smokes gooien, ring breaken tot ie op is, weet ik veel..

    Hoofd
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    De recoil is zo irritant bij dat ding. 8) Zal wel gewoon wennen zijn.

    En ik ben gewend om meteen te kunnen zagen, zonder eerst een oerkreet uit te kramen. :+
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Zal inderdaad wel wennen zijn, maar voor mij voelde het meteen heel natuurlijk aan. De recoil inderdaad extreem... maar die kun je onder controle krijgen :)
    Oh, en niks zo lekker als iemand killen na een lange rush met die blade :+
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dat is ook relaxed met gnasher shotgun. 1 kogel van dichtbij of 2 kogels van een beetje afstand en ze liggen al.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damn
    mja ik vind het niet zo leuk om puur met de lancer te spelen. Hij is idd ziek verbetert, maar Hammie is gewoon heerlijk voor een afstandje en daarnaast brengt de gnasher mij meer plezier dan telkens letten of ie een active reload heb :emo:
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Vies filmpje hoor. Speel zelf altijd met de retro maar ga nu ook eens de normale proberen.

    Oohw vandaag een poos multiplayer gespeeld. Met de DBS. En damn idd wat is die vies. Niet aimen maar gewoon dichtbij komen en knallen. Als je hem onder de knie krijgt wordt het wel makkelijk.
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste paar dagen kwam ik heel sporadisch een Sawed-Off tegen en bijna alleen maar Gnashers, nu is het bijna andersom. Hopelijk wordt die verhouding beter verdeelt na een tijdje, al ben ik bang dat het aantal Sawed-Off users alleen maar gaat toenemen omdat dat heel snel en makkelijk kills oplevert. Gisteren wel leuk heel veel DBS-users neergehaald, altijd leuk om ze dan te executeren met de Hammerburst-executie. :D
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Wat een kutgame
     
  20. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je post.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina