[XOne] Formula one 2011

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 16 mei 2011.

  1. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook de PS3 versie en heb ook nog geen uitvallers, gele vlaggen, SC of wat dan ook meegemaakt. 5 races tot nu toe, 20% lengte.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben nu bij Engeland. Heb twee SC meegemaakt. Een daarvan zelf veroorzaakt, de ander kwam door een crash van Schumacher. Verder af en toe wat uitvallers. Zit nu een beetje in een gat qua moeilijkheid. Als ik nog meer TC er af haal, word het echt tricky met controller. Tegenstanders op Legend is ook echt beunen. Dus even proberen :)
     
  3. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die weet waarom de CPU zosnel afremd?
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Hier ook vijf races gehad. Een enkele keer een gele vlag gezien zonder een ongeluk. Masda is een keer niet gefinished omdat ie bij achterop reed en daardoor een wiel verloor. Wel een keer tijdens de kwalificatie dat iemand een straf van tien plaatsen achter zn naam had staan.
    Maar van mij mag er ook wel wat meer spectacel in. Gewoon wat vleugels die sneuvelen de eerste bocht bijvoorbeeld.
     
  5. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het remmen ook automatisch gezet? De AI auto's remmen ook vaak belachelijk vroeg,
     
  6. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou het beste stuur om met een racespel als dit te spelen?
    De Porsche 911 Turbo S?

    Uiteraard een stuur dat compatibel is voor de Xbox 360...
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat je de instelling op Hard kan zetten en als je dan vervolgens assists wijzigt, het difficulty level wijzigt in "custom". De AI-level lijkt dan wel op supersimpel te staan. Rijd nl. ruim 2 seconden voor op de nr. 2 in Qualify. Waarom nou niet simpelweg de assisits los maken van de level van de AI? Of zie ik dat nou finaal over het hoofd? Assists kunnen makkelijk lsostaan van AI-level (zie Forza)
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook, als je naar onder scrollt kom je bij een aparte optie om de AI difficulty te veranderen.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, je moet er even op klikken.. beetje onduidelijk inderdaad, maar het kan gelukkig wel.
     
  10. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die op 20% race afstand rijden en klagen dat er niks gebeurt.... Vind je het heel gek. :emo:
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ze zouden dat wel een beetje moeten aanpassen vind ik, als het zo is. Anders wordt je verplicht om een hele middag over een race te doen. Niet iedereeen heeft daar zin in, omdat ook meestal 1 flink foutje doei goeie finnish is.

    Maar is ie een beetje beter dan 2010? ik ga toch weer een nieuwe xbox kopen dus dan staat deze game zeker op mijn verlanglijstje.
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wou je dan 100% rijden? :+

    Ik heb trouwens wel het idee dat legend in 2011 wel een stuk sneller is geworden , bij 2010 had ik er geen problemen mee maar nu moet ik toch echt ronde naar ronde 100% geven. Goede zaak! :)

    @Obscure , ja is zeker beter dan 2010 :)
    Op alle vlakken eigenlijk wel , ik heb nog geen irritaties ontdekt , behalve dat m'n carriere ineens vastliep bij race 10 en ik dus weer opnieuw kon beginnen.
    Ook de mensen die hoog finishen is soms wat twijfelachtig , Buemi op het podium bijv.
    Maar het pitten gaat tenminste goed en de safetycar werkt ook prima al is het wat saai.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    op 50% gebeurt er anders ook vrij weinig...=(
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaak genoeg wat gehad hoor op 50%.
    Webber die een klapband precies voor me kreeg op Montreal en a la Kubica de muur invloog.

    Heb de game wel gezien eigenlijk het is een beetje te makkelijk tegen de AI.
    Heb de game nu al een paar weken. Ben al 2x kampioen geworden met Mercedes GP op de hoogste graad en zonder Assist. Speel op de PC met stuur.

    Online ga ik niet doen. Max 16 echte personen kan echt niet meer in deze tijd.
    Voor online race doe ik wel rFactor of iRacing met 40 drivers op de baan.
     
  15. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog altijd de helft van de echte F1, en daar vallen er maximaal 5 uit in een race ofzo? Nogmaals, tegenwoordig komen er sommige races gewoon alle auto's aan de finish..
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    WTF! In de eerste bocht na de start van de race in Monaco; doorzichtige auto's waar ik gewoon doorheen kan rijden...
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Kampioen en volgend seizoen bij Red Bull. Bye Bye Webber, vermoed ik. :9
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd , op de 360 is het meestal 23 man online.
    Ligt volgens mij ook aan de verbinding want soms is het ook max 16 man.

    Ok nog steeds geen 40 man maar opzich voldoende.
    Al maak ik vaak mee dat er spingende auto's zijn en ze over de hele baan heen laggen waardoor het eigenlijk niet te doen is :mad:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Max is 16 spelers. Waar ja dan 8 AI bij kan stoppen.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt nul komma nul verschil uit of je (let op: scaled) 20% races doet, (scaled) 50% races of 100% races.. er valt gewoon niemand uit en vergeleken met het afgelopen seizoen en dit seizoen is dat niet realistisch.
     

Deel Deze Pagina