[Gears of War 3] Seriously 3.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 20 sep 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja precies, dit is een bijna onmogelijke achievement tenzij je 1000 uur lang boost.

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat mensen gaan boosten online in multiplayer, dan zou iedereen benadeeld worden. Als ze een andere manier weten te vinden om te boosten zonder dat anderen benadeeld worden moeten ze het zelf maar weten. :emo:

Ik hoop wel veel MP te spelen maar ga niet speciaal voor deze achievement ofzo. :9

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Private tegen bots telt ook mee hoor.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Van Gears 1 en Gears 2 heb ik alle Achievements gehaald, maar deze is best pittig hoor. Met sommige medals ben je even bezig. :+ Maar met Private Matches kun je indd een heel eind komen. :)

5. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus tegen die Bots kan je ook die medailles halen van bijvoorbeeld 100 kils met sawed off shotgun enz..?

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan of gewoon met een 2e controller. ;)

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik never nooit niet halen :eek:. Maar wel chill dat er zo'n dikke grind achievement in zit. Boeit me niet dat ie onhaalbaar is, dan heb je tenminste altijd iets om naartoe te werken :+.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Had die achievement inderdaad ook al gezien. Maarja ik ben al een eind op weg:

ben level 5:+

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, maar dan is die helemaal zo moeilijk niet meer. Zal je nog steeds veel tijd kosten. En zal wel heel snel heel saai worden, beetje tegen bots vechten. Ik houd het gewoon bij de normale MP, boeie van die achievement. :)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt, maar ik doelde meer op mensen die bang waren voor boosters. Dat is totaal niet nodig ;).

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel fijn inderdaad, bij Gears 2 kon je haast geen Social King of the Hill meer spelen, zaten bijna altijd wel allemaal boosters in de lobby. Dit is een goede oplossing daarvoor. :)

12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Meest zinloze achievement wat ik tot dusverre ben tegengekomen in een game... Iedereen die het wil halen gaat dus maanden lang zitten boosten en het spel dus eigenlijk spelen zoals het niet bedoeld is. Want door het spel 'normaal' te spelen haal je die Onyx-medals natuurlijk nooit!

Speel het spel tot 900G en dan stap ik mooi over op Battlefield 3, zo goed is Gears 3 namelijk nou ook weer niet.
    Denk ook dat ik niet eens meer de DLC van Gears 3 aanschaf, dat geld gun ik Epic gewoon niet als zo triest zijn en iets verzinnen als Seriously 3.0! _0/

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het je alleen maar gaat om het spelen van het spel zoals het volgens jou bedoeld is, wat the fuck kan die achievement je dan schelen?

gewoon lekker knallen tot je het zat bent en dan weer op naar het volgende spel

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Precies!

Maar wie deze (legaal) haalt krijgt een koekje van me. (op te halen in Zaandam)

Niet dat die achievement geglitched kan worden waardoor ik heel XBW aan m'n deur krijgt om een koekje op te halen.

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel écht onhaalbaar.... Degene die die haalt moeten ze meteen in een afkickkliniek stoppen.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt. Deze achievement is alleen voorals je de game over 2/3 jaar nog speelt. Wat boeit het. Uiteindelijk zullen mensen het halen, je moet er wel echt wat voor doen. Ben het wel eens dat een paar Onyx medailles te dom zijn. Zoals die van die nemesis

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dus omdat ze er een achievement in stoppen die veel tijd vraagt, gun je hen geen geld meer? 8)

Er is meer in het leven dan achievements. :)

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Heh lol, Xbox360achievements heeft de hele lijst nu blijkbaar voor alle Onyx Medals, en damn... ik had niet verwacht dat het nou 3000 matches per gametype zou wezen, dat is dus 18.000 matches in totaal? :+, ik kan nu wel vertellen dat als iemand dit haalt dat hij het geboost heeft, ik zou niet weten als iemand dit haalt zonder te boosten.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou neerkomen op zo'n 75 dagen speeltijd.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat ligt er compleet aan, als je het op een normale manier zou doen dan zou het wel heel wat langer dan 75 dagen zijn.

Deel Deze Pagina