[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Amerikanen krijgen niet eens de kans het spel populairder te maken, want dat wordt door de drie grote TV-stations tegengehouden. Die verdienen kapitalen met de typisch Amerikaanse sporten en die zitten niet op concurrentie te wachten met "soccer".

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gister even een ML opgestart, voor de fun. Ga er pas serieus mee aan de gang als er een goede OF is. Ik kon niet kiezen of ik met de originele teams wilde spelen of met de ML default spelers, het spel pakte standaard de ML default spelers. Straks nog maar eens kijken. Ze hebben wel geprobeerd om de ML wat op te leuken. Coach aanmaken, tussenfilmpjes tussendoor etc.

Die transfers snap ik echt niet. PSV lijkt wel goed te zijn met Mertens en Strootman maar Fàbregas speelt bijvoorbeeld nog steeds bij Arsenal. Nu kan dat misschien weer met die licenties te maken hebben maar waarom Stekelenburg dan nog steeds bij Ajax speelt is me niet duidelijk :+

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Winterbase,

Zijn er nog verbeterde ´gezichten´ in de Eredivisie. Denk aan Vertonghen, Jansen, Mertens etc?

5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Zag pas op yt een filmpje met Ajax - Feyenoord, kan je die gezichten een beetje zien. Theo ziet er redelijk oke uit, verder niet zo veel bijzonders. Vertonghen niet echt goed lijkend en Eriksen nog geen echt gezicht. Misschien dat het nog komt in de patch..

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zal wel een update komen rond de release met goede transfers. Transfers zijn nooit geüpdate met de release. :{

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Aha, vandaar dat de stadions tegenwoordig vol zitten, en qua game attendances NHL en NBA aan het inhalen zijn. En TV stations houden het tegen? FOX heeft zelfs een apart kanaal voor MLS :lol:.

Leuk dat je wat probeert duidelijk te maken, maar je hebt volgens mij niet echt verdiept en zit vol vooroordelen ;).

Random feitje: 24 miljoen keken naar de WK finale. Dat werd dus 's ochtends uitgezonden en de USA speelde die finale geeneens 8).

Maar anyway, dat is weer een hele andere discussie dan wat ik aankaartte en dat is dat je altijd zo negatief aanwezig moet zijn hier.

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  8. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat je direct met de originele kunt starten in een ML. Ik denk dat je er zult over gekeken hebben per ongeluk. Ze zullen dat er toch niet uithalen

9. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het verkeerd hebben maar zag in een video dat deze in die store van PES te koop zijn.
    Ik zag iets van 3 verschillende ML modes staan in die store.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Stadions zitten echt niet vol hoor bij elke club, soms zitten er niet eens 1000 man.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hoewel ik het met je eens ben dat wanneer er iets negatiefs over PES wordt gemeld dat Han wat moeite heeft om dit te accepteren, denk ik toch dat het voetbal in de USA in geen verhouding staat met hoe het in Europa en Zuid-Amerika wordt beleeft. Maar het is een beetje ondoordacht als je gelijk begint over die Yank die het allemaal niet snapt. Dan laat je je toch teveel leiden door je emoties Han.

Die review zegt overigens geen hele gekke dingen volgens mij. Hoewel het besturen van het spelertje zonder bal lastig is, heeft het toch vooral met oefenen te maken. Als de gameplay een 9,2 krijgt, wat wil je dan nog meer.

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou nee, oneens. Die Yank gaf een 8.6 dus dat is best een goed cijfer.
    Ik was het alleen niet eens met een aantal van zijn argumenten. Gewoon a-voetbal argumenten.

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Kreeg net een update bij het starten van de game! :eek:

Versie 1.01 bij het starten!

Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dus dan is het gelijk een Yank die er geen verstand van heeft? Het klinkt alsof hij niet alle argumenten heeft meegenomen in zijn eindoordeel, gezien de 9,2 voor de gameplay, dus ik begrijp je uitval niet zo goed.

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
  16. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het toch goed :)

17. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nice! Verschil met keepers en tranfers??

18. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jup

Transfers niet volgens mij, zo even kijken. Zag op internet staan dat het om gameplay gaat. Ben nu even de ML aan het bekijken.

19. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gelukkig is het vrij te spelen van die master league. Nu 14 dagen fifa spelen+de tijd dat er een goeie option file is voor pes. Benieuwd hoe lang het mij gaat boeien

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    De game is toch nog helemaal niet uit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina