[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hangt er denk ik vanaf of je in NL gaat bestellen of daarbuiten.

    Grote kans dat hij bij zavvi ofzo wel zo goedkoop blijft maar de nederlandse shops doen de laatste tijd steeds vaker dat ze je een LE geven voor de prijs van een normale zolang je maar pre-ordered
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    altijd buitenland voor mij. Dus ik wacht hem nog wel even af denk ik.... (helaas)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat MP info:

     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dit en meer:
    http://kotaku.com/5844514/hows-dark-souls-looking-on-xbox-360

    heftig besluit, had ik niet verwacht! :eek:
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Verbaast me niks, lekker compromisloos zoals het moet
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus voice chatten werkt niet? Ook niet als je in een 'Chat' gaat in plaats van een 'Party'?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    staat in de text, die kan je uberhaupt niet selecteren zo te zien
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goed om te zien dat de traditie van een uitdagende en sfeervolle game in ere wordt gehouden bij deze opvolger. Party en co-op chat past ook totaal niet in de filisofie van deze serie. Volgens mij kun je elkaar wel gebaren en daarnaast is het natuurlijk mogelijk om berichtjes achter te laten.

    Vraag me wel af: was chatten bij DS op de PS3 niet gewoon mogelijk?
     
  10. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 dagen wachten en we kunnen los met de 360 versie! Ik hoop inderdaad dat de servers een beetje vol lopen al moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit een Summon heb gebruikt voor mijn eerste playthrough bij Demon's Souls.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nope

    nope

    je kon wel een goede poging doen om bij elkaar in de server te komen door een plek en tijd af te spreken
     
  12. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat dit spel zo gehypet wordt bij IGN.com. Morgen een 24 uur livestream en een tweedaagse diary of Dark Souls. Artikelen als 'waarom Dark Souls beter is dan Skyrim' (alleen maar om de aandacht van de gamers op Dark Souls te richten)

    Echt leuk initiatief van ware gamers die het spel zo goed vinden en willen niemand deze ervaring mist. Vind ik echt heel tof om te zien hoe het daar op de redactie leeft.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Volg de coverage over Dark Souls ook op de voet en ben het helemaal met je eens. Heeft mij dermate enthousiast gekregen dat ik steeds meer neig om hem ook te bestellen ;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat betreffende artikel vond ik een beetje overdreven. Het spel wordt simpelweg opgehemeld t.o.v. Skyrim en daarbij worden de meest rare vergelijkingen gebruikt. Ik gun een spel als Dark Souls alle extra pr, maar ga daarbij vooral uit van de kwaliteiten van de game en ga het niet vergelijken met andere (big release) games die toch al weinig gemeenschappelijk met DS hebben. Het mag dan wel allebei fantasy zijn, maar verder is het appels met peren vergelijken.

    Het lijkt wel alsof IGN expres een aantal Skyrim fanboys op de tenen wil trappen. Zie ook de berichtenstroom die het artikel heeft veroorzaakt.
     
  15. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook appels met peren vergelijken, daarom heb ik ook tussen haakjes staan dat het alleen maar was om aandacht te richten op Dark Souls. Inhoudelijk stelde het weinig voor inderdaad.

    Ik ben in ieder geval enthousiast :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat was wel duidelijk. ;)

    Dark Souls is al uitverkocht bij diverse online winkels. Ik zie trouwens dat overal de Limited Edition wordt aangeboden. Is er nergens een cheap skate version te koop in NL?

    BTW, ben voor de PS3 versie gegaan gezien de online functionaliteit toch heel anders werkt dan bij de meeste games (hetzelfde als bij zijn voorganger). Bij Your Game Zone wordt hij nu al geleverd. Wel de LE edition, met extra verzendkosten... ik niet snappe, maar het spel zelf is dan nog steeds van een goede prijs.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  17. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat eigenlijk die livestream van start? Ben benieuwd en ga zeker eventjes kijken
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Livestream is net begonnen :p
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hij is nog nul keer dood gegaan... och ze zijn nog niet eens begonnen. }:]
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Teller staat nu op drie hoor ;) Ze kwamen een paar skeletten tegen en was drie klappen pleittos. Ziet er toch trouwens allemaal wel erg cool uit hoor. Begin langzaamaan een beetje hyped te raken :) Demon Souls nooit gespeeld, maar denk dat Dark Souls er wel gaat komen.
     

Deel Deze Pagina