[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Je gebruikt nu woorden waar je blijkbaar de betekenis niet van kent, want het slaat opnieuw als een lul op een drumstel.

2. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Pkager. Servers doen het gewoon hoor. Sinds gistermiddag al fut aan het spelen

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    What the f*ck man? :confused:

Dit is een FUT 12 forum vriend, waar heb je het allemaal over?:+

4. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Opnieuw een zwakzinnige reactie van jouw kant uit. Maar ik had dan ook niet anders verwacht; van iemand met het verstandelijk vermogen van een vmbo-er.
    Benoem nu maar eerst eens de definities waarvan ik klaarblijkelijk de betekenis niet van ken. Aangezien het hierom een drogredenering gaat, en ik het wel beheers, in tegenstelling tot jou. Je roept maar wat, je kunt niet eens je eigen argumenten onderbouwen, waar dit uit zo moeten blijken. Domme infantiel.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2011
  5. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Kannog steeds niet op FUT komen op de console:mad:

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Professor Hugo, deze discussie gaat nergens over. En mooi taalgebruik om iemand te impressen werkt averrechts....

7. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Sinds wanneer is het spreken van goed Nederlands ''overweldigend''. Anyway back on-topic.

Werkt bij jullie de webapplicatie? Hier geeft het een error.

8. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whatthefuck.

Lijkt wel het nederlands havoboek.

Even over FUT morgen spelen, zit ik met een dik pak huiswerk shitttt

9. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Precies hetzelfde, ben zelf bezig met me scriptie dus geen tijd om mijn vespa te pakken naar het centrum. Morgen als ik langs de UB van mijn uni ga (om wat litteratuur op te halen) heb ik pas tijd om Fifa te halen. Maar goed, gelukkig ligt mijn Universiteit in het centrum van Amsterdam :D.

10. Seh

Seh Guest

Na een mooi begin door te showen hoeveel geld je wel niet uit kunt geven, je gaf wel een indicatie namelijk 500-1000 euro, ga je nu de meest ingewikkelde woorden die je kent laten zien aan de rest van dit forum. Wat lief.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Seh, stop maar. Die HugoMoncler deed de vorige keer ook al alsof hij alles was, met zijn stoere rechtenstudie, universiteit, geld en chique taalgebruik. Die kerel is óf een troll, of één van de meest simpele jongens die ik ken. Op de basisschool patste ik ook met wat ik had, ach, mooie tijd.

12. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Opnieuw laat je je beperkte intelligentie zien. Allereerst betekent een indicatie een aanwijzing en geen sommering. Daarnaast is dit de letterlijke citaat. Ik citeer:

. Daarbij laat je des te meer zien, met wat voor simpele ziel ik te doen heb. Aannames hebben door te stellen dat ik definities gebruik waarvan ik de betekenis niet van ken, maar vervolgens wanneer je op je drogredeneringen gewezen wordt, dit niet kunnen onderbouwen.

Vooral je domheid met grote plaatjes onderbouwen. Dit laat meteen ook je beperkte geestesvermogen zien; dat je er inhoudelijk niet van te pas kunt komen. En je intellect met plaatjes van het ''internet'' moet vullen om een punt te kunnen maken.

Wat heb ik het toch met je te doen, je wordt aan alle kanten voorbij gelopen.

13. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Klaarblijkelijk had je weinig om mee te patsten, als je de Nederlandse taal daar onder laat kwalificeren, en je dit dan ook niet beheerst.

Arme ziel, het moet toch kut voelen om een schoonmaker zoals jou te zijn.

14. Seh

Seh Guest

Zegt wel wat, als je nota bene in een Fifa 12 topic komt om te laten zien hoe hoog je intellect wel niet is en hoeveel geld je wel niet zou kunnen uitgeven aan een game. :emo: Meestal duidt dat op een gebrek aan aandacht, extra sneu dat je dat dan op een internet forum recht moet trekken.

Oh en eerst stond er wat anders hoor, Laatst gewijzigd door HugoMoncler : Vandaag om 16:32.. Kijk maar onder je post.

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan in een goud pakje een kaart hebben dat je een gratis goud pakje krijgt.

16. Seh

Seh Guest

Nice, een soort extra kans kaart dus. :+

17. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Het begint toch steeds schrijnender met jou te worden, je lijkt de meest basale kennis te missen. Allereerst wordt er totaal niet over geld ''gepocht'', echter was het wel een inhoudelijke reactie op een persoon die suggereerde dat ''anderen dat zich wellicht'' niet kunnen veroorloven.

Maar ik begrijp dat de materie voor jou, al te moeilijk is. En je het beter bij je vmbo schoolniveau kunt houden.

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke extra optie, al zal het bij mij niet werken. Ik haat gouden pakjes kopen |:-

:lol:

19. Seh

Seh Guest

Gast stop eens alsjeblieft, alsof ik me hier uit ga sloven om mijn zinnen en posts helemaal water dicht te krijgen. Dat doe ik wel als ik iets belangrijks moet doen, niet hier. Het vmbo niveau waar je het over hebt slaat ook nergens op, ik volg namelijk een HBO opleiding op het moment.

20. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet doen Seh, verlaag je niet tot zijn niveau joh!

Ik heb er zin an, maar het is niet zo dat ik morgen Fifa moet spelen, wachten is geen probleem. Ik heb hem besteld bij E-plaza dus het zal mij benieuwen wanneer hij in de brievenbus ligt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina