[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je volgt een fictieve opleiding of de Inholland, waar elke simpele ziel (vroeger) werd aangenomen. Je beschikt namelijk niet over de lees, schrijf en denkvaardigheid. Daarnaast kom jij er inhoudelijk niet aan te pas en verzwind je weer nadat je je aannames gemaakt hebt, het te heet onder je voeten wordt, en ik dit weer weerleg. Om er vervolgens niet meer op in te gaan.

Denk in het vervolg na als je een discussie aan wilt gaan, want van mij zul je het nooit winnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2011
  2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je avatar past prima bij je }:]

3. Seh

Seh Guest

Wat jij wil jongen.

Kom ik er niet van te pas? :thumbs: Als je echt wil weten wat en waar ik een opleiding volg mag je mij PMen, dat hoeft hier niet zo op het forum. Daar zijn namelijk andere fora prima geschikt voor. :b:

Ontopic;
    Heeft iemand interesse in een 433 Poulsen? Ik zoek nog een 433 Rosales, kan eventueel wat bij leggen in een ruil. :)

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen we na 12 uur vannacht op FUT komen?

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan iemand al een 5 sterren team hebben? :| Desalniettemin versla ik hem met mijn 4 sterren team :D

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kan hij toch gemaakt hebben met de web app? Mijn zilveren team is ook 4,5 sterren :thumbs:

7. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Ik heb net beschreven wat de twee mogelijkheden zijn: of je volgt een hbo opleiding waarvan de accreditering dermate laag is, dat onontwikkelde mensen zoals jij nog een kans hebben of het is één en al fictie. Daarbij zeg je nu wel on-topic, maar ben jij toch echt diegene die dit hiervoor negeerde. Op de blaren zitten zullen we maar zeggen.

8. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Webapplicatie was al een tijd beschikbaar waardoor je al kon traden en geld kon maken voordat het spel uitwas.

9. Seh

Seh Guest

Gast, ik doe een béta studie. Als ik wil kan ik best wat leuke woorden voor je opgooien hoor, maar daar heb ik niet zoveel zin in.

Ik ben eten, kusje.

10. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Zelfs een kleuter zou met een betere response nog kunnen komen, en nee je volgt geen béta studie. Je schrijf-, denkwijze en argumentatieleer is van een behoorlijk erbarmelijk niveau.

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    FIFA 12 ULTIMATE TEAM

:)

12. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Shitt mensen gaan we nog ON topic of wat?

13. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Je hebt gelijk, laat dit topic maar weer over UT 12 gaan. Heb je al een team?

14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zilver 4.5 soo welk land? Ik heb een 2 sterepren team, maar dat komt omdat ik maar 1 bronze speler als wissel heb.

15. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ik wou dat ik jou was!

16. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Wat een zilver 4.5? Laat eens zien dan. Lijkt me onmogelijk tenzij je golden 80 plus spelers op de bank zet.

17. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel die code geactiveerd dat je internet (Ultimate team head to head) enzo kan doen?

18. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Lol.

19. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je nou iedereen te trollen of?

20. HugoMoncler

HugoMoncler Guest

Donder nu eens op met je ''twee Engelse begrippen vocabulaire'' wat je net aangeleerd heb. Ik troll niemand, kneus. Ik vond het gewoon grappig wat er stond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina