[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    [​IMG]

    wou kijken of ik de troll in me had en ja dus. Maar goed, ik ga m morgen met nieuwe xbox toch maar is proberen. En ik wel eens weten hoe die single player nou gaat aflopen.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja jezus. Ranked execution is iig verneukt.
     
  3. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de DBS alleen om de execution te unlocken atm. Wat een kut wapen.
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zelf vindt ik het een beetje onzin altijd om te zeggen 'ik ga dat wapen niet gebruiken omdat hij te noob/makkelijk is'. Het zit in de game en iedereen kan hem gebruiken. Waarom zou je het jezelf moeilijk maken? Dat heb ik vroeger wel altijd gedacht en heeft mij vele frustraties opgeleverd.

    Ik gebruik nou zelf ook de DBS. Wil even de exectution unlocken. Maar als ik eerlijk moet zijn vind ik de gnasher fijner. DBS blijft wel fijn in sommige situaties bij KOTH of CTL. Maar beter als de gnasher kan ik niet zeggen.

    En zoals je zelf als zegt, met een van de lancers kun je ze met gemak neerhalen. Als je een beetje goed oplet zie je ze vaak wel aankomen rushen.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]6ABrmQ0B3jM[/yt]

    Na het zien van het youtube filmpje gnaser vs sawed off shotgun zijn me wel een hoop deaths vanme duidelijk. De range moet echt aangepast worden. Ik speel nog zo voorzichtig mogelijk hou afstand en word alsnog vaak gegibt terwijl ik net 3 gnasher schoten op hem heb geschoten. Die cone is al erg genoeg en maakt het dat je hem niet kan ontwijken, maar als afstand houden ook geen nut heeft...
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nergens last van, maar ik speel alleen de campaign ...
    Wel erg gaar van de Sawed off shotgun in dat filmpje, dat lijkt me niet echt ok in MP ...
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Net in een potje spring ik van cover naar cover en alsnog gekilld :emo:schijtwapen
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies. Ontijken heeft geen nut, prima dan afstand houden maar heeft ook niet altijd nut zoals gisteravond dat we beide werken gekilled door 1 guy terwijl we met een grote bocht om die hoek liepen. Cone of afstand. Niet beide, das bullshit. Ik herinner me een andere sawed off in de beta
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ken dat filmpje al, en ik ben het met je eens dat de range iets ingekort mag worden (tot melee range). Maar op het moment is het niet anders. En ik heb slechte ervaring met weapons rebalancing als dat te vaak gebeurd, om Gears 2 maar als voorbeeld te noemen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar hoeft ook niets verder verandert te worden. Gewoon within melee distance ook daadwerkelijk nastreven. Nu staat die beschrijving vd sawed off nergens voor.
    @ giorgio: ik vond die eigenlijk relaxter, weet alleen niet meer waarom :p
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    lijkt wel alsof ze de down-ability eruit hebben gehaald, maar ipv dat een instagib ability van range afstand.


    Checken jullie deze poll btw is, overduidelijk dat er iets aan die 2 maps gedaan moet worden.
    http://forums.epicgames.com/threads/830157-Which-map-is-the-worst-map

    3 veranderingen gewenst door mij dus. die 2 maps en de range van de sawed-off
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Overpass is ook gewoon oneerlijk. Een team krijg frags dichtbij de trap, en het andere team krijgt steeds incendiaries. Het zou een stuk beter zijn als er onder die trappen een ruimte was met een goed wapen.
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Gridlock 3.0 is in ieder geval fantastisch. :D
     
  14. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een van die medailles moet je enemies doden met een captive. Wat houd dat in?
     
  15. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me trouwens wel af hoe je aan de hoogste consecutive match bonus komt. Iemand?
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Spelen zonder te stoppen :). Gaat tot 1000.
     
  17. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtstreeks van TA gekopieerd:

    All you have to do to earn this achievement is play until your bonus hits 1000XP, which will be shown on the post-game XP scoreboard. This takes 11 total games, with the first 100XP awarded after the second match. Once the eleventh game ends and the XP scoreboard appears, the achievement should unlock.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, bedankt voor het duidelijke antwoord. Normaal check ik om de paar games mijn stats, awards en dergelijke, neem ik een pauze of ga ik een andere mode spelen. Dat maar een keertje overslaan dan. :D
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damn :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina