[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik had die achievement met legendary weapons al in act 1! Misschien omdat ik zoveel verken en loot ?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Of omdat je gewoon kneiter veel geluk hebt 8) Ik heb al 1000 chests geopend en heb zelfs die 15% meer kans skill geupgrade, dus ja.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ik zeker zo'n 30 legendary weapons heb geloot.

Net de game uitgespeeld. Maar wat een ^%^%&*^%&* einde! Ben er zeker tien maal dood gegaan, slaat echt nergens op. IS het nou echt zo moeilijk een fatsoenlijk einde te maken...

Maar verder erg leuke game, heb me er prima mee vermaakt. Heb 755 (G) inclusief alle locaties en ik mis 1 secret achievement. Niet slecht zo op mijn eigen houtje :)

Zal nog wat co-op proberen, maar denk dat ik daar snel klaar mee ben, ben al zolang met de game bezig geweest ...

Laatst bewerkt: 26 sep 2011
  4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit nu in mijn 2de playthrough en ben
    alweer bij het moment dat je niet meer terug kan.

Dus zo erg verveeld het ook weer niet :+ Ik moet alleen nog steeds 4 gebieden verkennen, 1 is sowieso nog dat verlaten huis en die andere 3 zitten denk ik in de Jungle. Alleen ging ik vandaag, i.p.v. verkennen, continu door met de side- en mainquests die ik al in de eerste playthrough had gedaan 8) Dus het blijft verslavend, eerst werd er ook gezegd dat het allemaal A -> B missies zijn maar daar ben ik het totaal niet mee eens, het is veel meer dan dat. Alleen ben ik me vandaag wel helemaal de t*ring geschrokken van "Jason". Ik vond die kettingzaag in dat gebouw maar kon Jason zelf nergens vinden, dus ik loop weg de Jungle in (met het geluid uit) en ik draai me om en toen stond die opeens voor mijn neus, zelden zo geschrokken, mede omdat hij ook echt gigantisch was :lol: Ik heb geloof ik 5min. naar het pauze scherm zitten staren :+

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol, ja Jason is echt heftig idd :9 Ik heb echt lang over de game gedaan en echt alles verkend, kan de locties dromen, dus dan is een 2nd playthrough toch minder leuk.

De quests vind ik allemaal prima en erg goed passen binnen de setting. Heb me nooit verveeld met de quests of ze te eentonig gevonden. Zeker een van de leukere games die ik dit jaar gespeeld heb.

Afgezien van de bugs en het einde wel echt een topper...

DE DLC wordt zo'n survival arena, daar vind ik echt niks aan. Ga de game dus in de verkoop doen MET code voor de DLC:)

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    PM me anders even je vraagprijs voor de code :) Ik heb wel interesse namelijk.

Sowieso heb ik er nu ook alweer 40 uur opzitten en daar zullen er denk ik nog wel weer 40 bijkomen, ondanks dat ik vrijwel alle gebieden ook al kan dromen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik doe de code in principe bij de game. Dat verkoopt beter. EN ik heb hem nog niet eens, alleen een mailtje dat ik hem op de 30e krijg :)

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij act 2 rondom de kerk enzo...
    en moet voor een sidequest een schep (spade) vinden..
    weet iemand waar je die vaak tegenkomt? ben al een tijd aan het rondzoeken maar vind maar niks....

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    In Act I heb je aan het begin die knakker die vast zit in die auto met al die zombies ernaast, niet die ene die eronder vandaan kruipt maar die ene op het strand. Als je hem red dan opent hij die surfzaak, tegen de muur van die zaak staat een schop.

Volgens de eerste hit op google.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon verder gaan met de quests in de city. Kom je vanzelf een keer een schop tegen ...

Ben net geen 40 geworden in 1 PT ...

Net ff co-op gedaan, maar dat schiet niet op qua EXP: PT2 act 1 en dan leveren de quests iets van 600 EXP op, ja duh!

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    mmmz ben net verder gegaan met het main verhaal... maar plots is die sidequest van die schep en andere ook weg?
    kan het zo zijn dat als je verder in het verhaal komt je sidequests verliest?? (ben nu onderweg naar de jungle)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als er trouwens nog iemand dit spel wil ruilen: ik ben je man. :)

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen welke game ?

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is die tweede update er inmiddels al?

Ik heb gisteren of eergisteren nog gekeken, maar toen niks.

Ga niet verder met die game zolang die verrekte quest marker nog niet gerepareerd is. Die werkt nog steeds niet goed.

Zelfde geld voor bugs en glitches.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die questmarker werkt prima? Nooit problemen mee gehad. Wat zou er niet aan werken dan ?

En de bugs en glitches zijn irritant in het begin, maar vallen naarmate je verder komt steeds meer mee en de game is er meer dan prima om te spelen ...

Dus, kwel jezelf niet langer en ga de game spelen, whole lotta fun! :)

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoekrijg je dat voorelkaar???

Ik zit nu op 80% endoe zon beetje alle sidequests ook dus kom veel gebied tegen en heb nog 0.0 legandary weaposn geloot (alleen gekregen via quests)
    waar vind je die wapens dan en waarin vind je ze???????

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gewoon door veel te looten en en echt alles te verkennen. Echt elk koffertje, kastje, etc waar ik langs kwam werd geloot, ook als ik ervoor de tweede of derde keer langs kwam...

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik moet namelijk die quest nog omdat meisje te zoeken, in het begin van de game.

Vind het gewoon on-rpg dat je niet meteen die quest marker hebt, maar als je in de buurt bent alleen.

Waar kan ik trouwens dat meisje vinden? Ben er nog niet eens in de buurt geweest en al praktisch het hele eiland een keer rond gegaan.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik moet nog 2 gebieden verkennen maar één ervan zou dat verlaten huis moeten zijn in Moresby, die van Alicia, maar ik kreeg geen pop up van "there and back again" toen ik naar binnen ging, of krijg je dat ding pas later? Ik wil die quest namelijk nog niet doen omdat ik de skull nog niet heb.

20. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    van het weekend weer doorgaan gewoo te weinig tijd gehad ..... ik kom er weer aan

Deel Deze Pagina