1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 jan 2011.

  1. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog niet terug gebeld, maar ik zet net mijn xbox aan om te kijken of ik hem aan de praat kon krijgen en voila, hij werkt weer 8)
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu heb ik net een stroomuitval gehad (Oké kan wel eens), dus ik doe mijn xbox weer aan duurt het opeens een 5-10minuten om op te starten(Oké niet erg, lekker verder gamen nu), toen ging ik naar friends staat er geen avatar bij iedereen.
    Ik ga gears3 opstarten opeens freezed mijn xbox :confused:
    Ook als ik iemand invite freezed mijn xbox.

    Iemand een idee?
     
  3. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus nu ook D:
     
  4. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb dus PRECIES het zelfde. En elke keer als ik GOW opstart moet ik updaten
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope niet eens is een update krijg ik te zien heb al gister gegearsd en vandaag ook nog het is pas echt vanaf de stroomstoring.
     
  6. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister nergens last van. En nu wil hij idd geen avatar meer laten zien. Freezed, en als ik gow opstart moet ik updaten. En als ik dan geupdate heb moet hij 3x inloggen. Sluit ik gow af, start opnieuw up moet ik gewoon weer updaten
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hier ook problemen, Live tript als een malle en daarmee jammer genoeg ook dashboard etc.
     
  8. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    en ik dus ook
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hhaha bij mij dus ook. Duurt echt heel lang voordat ie de xbox en Gears 3 opstart. De xbox blaast ook gewoon hard terwijl die op men HDD is geïnstalleerd.
     
  10. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    precies t zelfde hiero, en zodra je in de menu zit stopt t blazen, wtf man? hoe kan dit
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig ben ik niet de enige dus het is een bug van gears.

    Laten we kijken of iedereen die deze problemen heeft gears3 heeft geïnstaleerd.

    Ikke wel
     
  12. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Same! Hij staat op me hdd geinstalleerd.

    Edit het werkt weer, veel mensen hebben hier last van gehad
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de game niet geinstalleerd en heb het al bij het opstarten. Live lijkt nu weer normaal te werken.
     
  14. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg, het zou vast de Banhammer van Gow geweest zijn :>
     
  15. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen heb ik een probleem. Mijn xbox gaat nog wel aan maar hij maakt een raar geluid en ik heb geen beeld op m'n tv. Ik heb ook al twee andere kabels gebruikt.. Ik gebruik HDMI.
    Ook connect geen van mijn controllers meer met de xbox, zelfs niet als ik hem aansluit via een oplaadsnoer.
    Iemand een idee?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Microsoft servicelijn kan de pot op. Gadverdamme! Een kabeltje opsturen van 8 euro gaat blijkbaar niet, ook al heb je nog garantie. Allemachtig. Heb hier voor duizenden euro's aan producten van hun liggen maar een klant tegemoet komen ho maar. Bij mij is het klaar. Ze kunnen me wat.
     
  17. Poepekop

    Poepekop Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vanmorgen geeft mijn Xbox de kleuren heel erg vaag weer. Ben bang dat de GPU een klap heeft gehad maar dat hoop ik niet! Heeft iemand hier ervaring mee?

    Ik heb de Xbox nog niet eens een maand! Het is een Xbox Slim 250GB.

    Ik heb al andere HDMI-kabels geprobeerd en andere HDMI sloten op de TV maar dit werkt allebei niet.

    http://imageshack.us/photo/my-images/545/img0110o.jpg/
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar zeg je wat. Hoe groter ze worden, hoe arroganter ze worden. :mad: Ze doen nu echt moeilijk over defecte accessoires, terwijl ze daar altijd heel makkelijk in waren. Ik heb nu onder garantie een defecte headset en Battery Pack. De helpdesk zegt mij terug naar de winkel te gaan en de winkel zegt mij de helpdesk te bellen... handig! Is dit de New Xbox Experience? :+

    Zo dan, dat lijkt wel 256 kleuren LSD-TV. 8) Heb je je console al op een andere TV aangesloten of met Component of Composiet/Scart?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een gamewinkel binnen lopen waar ze 2e handse consoles verkopen.
    Vaak hebben ze wel een doos vol met kleine kabeltjes en andere dingen.

    Toen de Eilte in de verkoop ging moest er ineens voor de Transfer-kabel betaald worden en M$ vroeg toen bijna €20.
    De kabel was nog niet in de winkel verkrijgbaar en de optie usb-stick bestond nog niet.

    Gelukkig had de gameshop een 2e handse transfer-kabel voor maar € 9.
    Na het gebruik kon ik de kabel terug brengen en kreeg een kado-bon van € 9
     
  20. Poepekop

    Poepekop Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Zonet was het beeld weer normaal, beetje freaky maar hij doet het gelukkig nog ;)...
     

Deel Deze Pagina