[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dit is echt totaal niet mijn game zeg. Wat een zweet game. De een na de ander ligt ergens in de bosjes te zweten. Heb het na 2 potjes wel weer gezien :+

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Nu aan het downloaden. Ik ga voor de 2e indruk. De eerste is bij mij vaak fout. 3 dagen (sessies) wennen is het minimum voor mij om een oordeel te vellen. Ben natuurlijk wel benieuwd wat mijn eerste indruk is:)

3. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heel lelijk vind ik het niet (afgezien van een paar dingen) en bugs die vergeef ik wel aangezien het een beta is (ze moeten het wel fixen natuurlijk).

De game speelt ook wel erg nice dus ik ben aardig tevreden.

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Beta staat nu ook op Xbox.com , hij staat inmiddels in mijn wachtrij ..
    jammer dat er niemand thuis is om mijn xbox aan te zetten ..

5. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo enthousiast over de beta, maar daarom heet het misschien ook een beta.

Enorme bug trouwens: soms na het respawnen blijf je het blauwe beeld houden dat je had bij de killcam. :confused:

6. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    De camera trilt niet, je zakt steeds weg door de grond. Als je op sommige punten in prone gaat, zak je onder de grond, kan je niet dood en ben je niet zichtbaar!

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Dit klinkt tot dusver nou niet bepaald hoopgevend... :{

Ik heb hem al ge pre-ordered voor de PS3, dus ik hoop en verwacht wel dat ze al die bugs en glitches enzo fixen, maar waarom uberhaupt zo'n krakkemikkige beta dan releasen? Ze zien zelf intern toch ook wel dat het dan nog niet goed genoeg is en ze hiermee meer kwaad dan goed doen?

Liever zie ik dan dat de game nog wat maanden uitgesteld wordt en flink opgeschoond, dan dat zo'n game te vroeg wordt uitgebracht en mensen teleurgesteld afhaken.

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik vanmiddag me order cancel en voor MW3 ga.

Dan pik ik deze wel een keer op voor goedkoop (later).

9. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Hij staat nu ook op xbox.com voor diegene die geen moeite willen doen als ze thuis komen ;)

10. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik snap de negatieve reacties eigenlijk niet zo, als je Bc leuk vind dan heb ik het idee dat je dit ook wel tof gaat vinden.

Het geluid is ook weer heerlijk en de explosies voelen lekker intens aan.

De game rent in ieder geval rondjes om Mw heen (maargoed ik kan die gamereeks ook niet meer uit staan terwijl ik zo'n grote fan was van Cod4)

11. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal vast wel gebeuren aangezien het een 'Beta' is. Komt allemaal wel goed.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dr zit natuurlijk ook weer zo een achterlijke vip pas bij.

Echt ik haAT dat.

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    K*tzooi, werken tot 9 :'-(

14. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je mist niet veel spannends of vernieuwends.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Ze hadden beter de Caspian Border map kunnen kiezen, die is veel vetter.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Zo wat ziet dit er lelijk uit zeg... zoveel lelijker dan de pc vids. Dit is niet eens mooier dan MW3.
    BC2 was al geen game voor mij, BF3 zeker niet.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn wat een tegenvaller dit.

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor een hard maar eerlijk oordeel:

Hopelijk is dit echt een beta, en geen verkapte demo om meer aandacht op de game te vestigen.

Bugs: Er zijn nog heel veel bugs die heb ik gevonden na maar 2 potjes: door de grond heenkijken, vast komen te zitten in de grond, blauw scherm na een respawn, je soldaat die maar blijft stuiteren (crouch-liggen-crouch-liggen), je gun die opeens niet meer kan inzoomen, en veel grafische foutjes zoals geweren waar er een muscle flash een halve meter vanaf het geweer komt, etc, etc, etc..

Graphics: Niet bijzonder sterk om eerlijk te zijn.
    De achtergronden zijn prachtig zoals rook en explosies, er gebeurt veel en de map is groot dus het is logisch dat we geen hoogstaande kwaliteits graphics krijgen voor deze game.. maar hier en daar echt lelijk (textures van dichtbij zijn soms lachwekkend slecht).
    Voor de rest ziet het er echt uit als bad company 2 minus de grit filter en met betere lichteffecten.

Geluid: het is battlefield.. fin. (echt weer fenomenaal!).

gameplay: Ik vondt het spelen zoals het was in bad company.
    Erg lichte gameplay, beetje zweverig zonder het gevoel te hebben dat je een vol bepakte soldaat bent.
    Ook de guns vind ik wat licht aanvoelen, maakt niet echt veel indruk/impact als je knalt.

De game heeft gelukkig wel bulletdrop! vooral met snipen valt dit op en dat is een dikke plus vooral voor op de grotere maps.

Ook mooi is dat je niet iemand met een hele clip hoeft vol te pompen voordat hij/zij doodgaat. gewoon raak is raak en net zoals in het echt is een persoon wel even onder de indruk van 2-3 kogels in zijn/haar lichaam.
    zie het maar als de hardcore mode van COD, je mikt en schiet en je bent zeker van je kill.. dus diegene kan niet even relaxed zich omdraaien, shotgun pakken en jou neerknallen.

Vetste van de beta is dat teamplay telt.. rambo uithangen is mooi als je wilt ranken, maar voor de echte punten en winst moet je samenwerken met je squad en dat brengt ook meteen een portie tactiek met zich mee.. wat shooters deze dagen hard missen wat mij betreft.
    Vooral het stuk dat je in de tunnel moet gaan is het handig om een medic achter je te houden, mannetjes met ammo en goed elkaar in de gaten houden terwijl je naar punt A en/of B oprukt.

Vette map ook.. al kan ik niet wachten op een echte grote conquest map met choppers en straaljager en anti-aircraft vehicles/guns voor het echte battlefield werk.

Al met al een goede indruk wel, met de hoop dat het ook echt een beta is en dat al die bugs eruit gaan.. grafisch geen hoogstandje maar wel weer de vertrouwde BF gameplay.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Shit, wat een slechte textures zeg. Alweer snel uitgedaan en van mijn HDD gehaald.
    Blijf erbij dat een game als BF pas echt dope is op de PC met 64 man in de MP in plaats van een gare MP te spelen met 24 man.

20. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Al merk ik wel dat de map eigenlijk te groot is voor 24 spelers. Soms loop je een heel stuk zonder iets mee te maken.
    Ik werd net trouwens gelanceerd door een bosje en knalde toen terug op de grond...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina