1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet online of tegen vrienden bij penalties door het midden, ze verwachten eigenlijk altijd dat je een hoek kiest. Je kunt trouwens in de arena oefenen. Als je in de arena een penalty neemt en je drukt op back/select dan komt er een bol in het beeld waar de val ongeveer komt. Die kun je met de linker griffer besturen en zo ongeveer uitvogelen hoe je echt in de hoeken kunt schieten.
     
  2. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je in de 16 meter staat en de tegenstander gebruikt de back knop heb je bijna altijd een penalty

    Ben ik nou de enige die nooit standing tackle gebruikt?
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  3. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit forum gaat alleen maar over het back-button / auto defend bug in fifa 12:

    http://forum.ea.com/uk/posts/list/495/991787.page

    Het stoort jullie dus totaal niet? Niet het gevoel dat het hele online gebeuren totaal is verziekt door deze optie?
     
  4. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt! _O_

    ik heb een tijdje (tijdens demo) geprobeerd om op manual passing te spelen, maar dat is echt te moeilijk, vooral online gaat dat niet werken denk ik..
     
  5. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    @ taker 1987 Thanks voor het antwoord.

    Heeft er iemand met een XBOX 360 ook moeten updaten??
     
  6. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe alles gewonnen met Feyenoord en met andere teams 2x gelijk en 1x verloren.

    Je merkt het wel als iemand het gebruikt maar die AI veroorzaakt zo vaak een penalty en als je slim speelt kom je er nog langs.

    Als het gemaakt wordt wat bijna zeker is en je hebt het nooit zelf gebruikt dan zal je veel beter zijn dan andere mensen rond jouw level die het de hele tijd hebben gebruikt
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik nu toch heb mee gemaakt...
    (als het al ter sprake is gekomen, mijn excuses. Maar dat is niet te volgen, hoe hard die pagina's er hier bij komen)

    Speelde gisteren met PSV tegen Heerenveen voor de beker. Op een gegeven moment raakte Bas Dost geblesseerd ter hoogte van de middenlijn. Ging zitten, en beetje met zijn arm lopen zwaaien dat hij behandeld wilde worden. Natuurlijk ga ik door, aangezien de bal uitschieten bij Fifa 11 in elk geval geen zin had. Met Dries Mertens rende ik vervolgens over de linker flank richting Heerenveen achter lijn, toen de scheids affloot!
    Compleet fimpje van Bas Dost die geblesseerd is, en direct gewisseld werd.
    Het mooiste komt nog...

    Vervolgens een scheidsrechters bal, die Heerenveen netjes naar mijn keeper Tyton terug schoot =)
    *Verbaasd heb ik dit bekeken

    Nu ben ik dus benieuwd naar de mogelijkheid, als jij de bal uitschiet wanneer de tegenstander geblesseerd is. Dus vóór het moment dat de scheids ingrijpt. Zou de bal dan ook terug geschoten worden?

    Wordt vervolgd...

    In elk geval weer een heerlijke voetbal game! Schieten is verdomd beter geworden, en het verdedigen vindt ik persoonlijk een moeilijke maar toegevoegde waarde.
     
  8. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  9. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ivm het online spelen is het (voor jou) geen reden om te balen dat je Fifa12 heb gekocht?
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Schieten is zeker verbeterd, speelde gisteren online tegen een maat en ik schoot van afstand met Carrick waarop Joe Hart de bal alleen weg kon stompen. Toen kwam Chicharito ingestormd met een verwoestende volley waaruit ik scoorde. Zo heb ik ze in FIFA 11 nooit gemaakt, was altijd een slappe volley daar of eentje die hoog over ging. Vanavond denk ik maar een career beginnen met United. Sneijder, Gotze en/of Neymar proberen te halen.
     
  11. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dit nou nog vragen , noobie.
    tutorial zat al in fifa 11 ik neem aan ook in 12 .....:F:
     
  12. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF .... ik krijg de hele tijd een melding dat mijn squad corrupted is als ik H2H seasons doe ... ben al naar dashboard geweest.. en ik heb al re-download squads gedaan KK irritant ey !!! iemand een oplossing?????
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde hier! gvd fifa klopt van geen kanten, kan niet H2H, geen FUT WTF!!!!
     
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand ook al het probleem tegen gekomen dat je online met clubs niks verbeterd aan je pro? Krijg de laatste wedstrijden niks bij m'n statistieken voor m'n pro!
     
  15. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik zeur, laatste keer :D:D

    Hoe erg is het back-knop in de praktijk tijdens online H2H spelen? Heb je continu gasten die dit doen, of valt het mee?

    En vergeleken met Fifa11, aan te raden om het spel te kopen of vallen de verschillen tegen (los van het nieuwe verdedigen...).

    THANKS!!
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens eergister mijn special edition verstuurd van the hut even kijken hoe lang het gaat duuren :)
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt nu nog wel mee, nog geen enkele keer gehad, vergeleken met Fifa11 moet je hem zeker wel kopen, hij is vele malen beter.

    Alleen zit ik nu met het probleem dat ik bij bijna alles wat ik wil doen error's krijg, KUT EA!!
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF NOOBIE, KIJK OP GOOGLE?!?!?!?!?!?!?!?!?
    /Mod Dit is nergens voor nodig. Bij deze een OW
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan er niks over vinden?!
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11

    IK ZEG KOPEN!!! Prachtig spel en elke euro waard.

    Online speelt fijn. Als jij in divisie 9 zit en je speelt normaal(zonder select) zal jij beter zijn dan iemand die select wel heeft gebruikt in d10.
    Ik raad dit spel je egt aan.

    Ook ben ik nog geen Ajax-real tegen gekomen XD gewoon gelijkwaardige teams. Ben je barca dan heb je kans dat je tegen real of een man utd moet,ben je Ajax heb je kans dat je tegen Twente speelt.of gelijkwaardig uiteraard.

    Ik zeg BESTE FIFA OOIT!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina