[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand dat bij mij flikt als het echt niet nodig is, dan volg ik hem en jat ik al zijn kills... }:]
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik jat ook bijna alles als ik niet met teammates samen speel. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook schijt aan heb als mijn kills worden gejat :p. Ik krijg m'n kills heus wel, met of zonder die paar gejatte.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als je mijn niveau hebt, dan is elke kill er weer eentje \o/
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik in een team vol onbekende zit jat ik ook alles wat ik zie , boeit mij het nou. Bij vrienden doe ik het niet trouwens.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere instelling man, boeiend van die onbekenden, ik ken ze niet dus voor mij bestaan ze niet. Wees dan consequent en jat ook van je vrienden.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt. Ik jat never expres. Of soms juist van mn vrienden. Ff die laatste down pakken metmn snub. Maar ik laat altijd die downs voor onbekende, wtf bereik je ermee? Mij gaat het om het winnen. Meestal sta ik toch bovenaan of 2e met of zonder dat mijn kills gepakt worden
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee tuurlijk niet 8). Bij m'n vrienden ben ik gewoon zo netjes om het niet te doen , bij onbekende kan het echt aan m'n reet roesten. Het is niet alsof je er door verliest ofzo en uiteindelijk draait het gewoon om kills maken.

    @Hierboven : Mij gaat het ook om het winnen, maar het maakt dus geen reet uit of ik nou die kill steal of dat hij 'm gewoon pakt.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dan laat hem liggen en loop verderen concentreer je op de game ipv elke down pakken die je ziet? Je vindt het niet leuk als het bij jezelf gebeurt maar doet hetzelf wel. Hypocriet vind je niet? Ik snap het echt niet. Tis maar waar je plezier van hebt
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb hier nog nóóit geklaagd over dat mijn kills worden gestolen, you win some you lose some. Weet niet waar jij die wijsheid vandaan haalt dat ik daarover klaag.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind je hetleuk dan als je kills worden gestolen? Ik snap het gewoon niet maar ok. Meehelpen aan een ergernis van veel spelers.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168

    Boeit me niet zoveel, maak toch wel genoeg kills.

    Maar waarom snap je het niet? Waarom zou ik in vredesnaam geen kills mogen jatten van volkomen onbekenden die het ook bij mij doen?
     
  12. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik jat altijd alleen van mensen met nerderige gamertags. Je weet wel, mensen die alle Sjes in hun naam veranderen door een Z, of mensen die niet snappen hoe je met hoofdletters om moet gaan. =(

    O ja, ik jat ook van mensen die steeds onderaan staan. Die verdienen natuurlijk ook geen kills duh..O-)
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ook niet. Als je het dan ook zou doen bij vrienden oké, maar daar kun je opeens wel het fatsoen opbrengen om de downs te laten liggen. Hoeveel is het dan gevraagd om ook gewoon sociaal tegen je medespelers te zijn die je dan niet kent, maar toch gewoon mens zijn? Als je van bots steelt oké. Maar omdat jij het persoonlijk niet erg vind betekent niet dat iedereen dat zo ervaart.

    @Hierboven, lol stelen van mensen onderaan, waarom zou je. Geef gewoon het goede voorbeeld, als iedereen als een aso gaat lopen spelen gaat de lol er snel van af en daalt de online populatie sneller.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is maar een spel gap.. Boeit mij het nou dat mensen geirriteerd raken als ik hun kill jat. Mijn wereld vergaat in ieder geval niet dan. Mocht dat wel zo zijn bij degene van wie ik de kill jat, dan moeten ze maar kappen met het spelen van games en een leven zoeken.

    En hoezo kan je niet snappen dat je van vrienden niet stealt? Omdat ik hun ken natuurlijk , omdat zij mij wél kunnen boeien in tegendeel tot die jankerige 13 jarige Amerikanen.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja het zal wel. Hypocriet vind ik het. Ik stop echt direct met schieten als ik zie die down is niet van mij. Wtf bereik je ermee?
     
  16. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Das toch ook de bedoeling. Weg met die apen die er geen bal van bakken. Zo is de natuur, het is eten of gegeten worden.
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Care of hij dat een kill jat of niet? Als hij dat wil doen laat je hem toch lekker, dat het jou overkomt komt niet door hem en je zal heus niet het feit verminderen dat mensen het zullen doen. Speel gewoon hoe je het zelf wilt spelen.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eerlijk. Zijn jullie echt zulke zielige online spelers. Kan ik echt om lachen
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [​IMG]
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja klopt, iedereen die Gears 3 online speel is een 13-jarige Amerikaan, behalve je vrienden natuurlijk. Die jankerige Amerikaantjes die verdienen het inderdaad niet om hun kill gewoon af te maken. Boeiend als zij een rotervaring hebben door jou. Als jij en je vrienden het maar goed hebben natuurlijk. :)

    Alsof spelers direct bij het begin al online meester zijn. Houd het gewoon leuk zodat ook zij kunnen groeien. Het is niet een strijd om te overleven, maar een spelletje wat je speelt voor de lol. Houd het dan ook gewoon leuk, voor iedereen, niet alleen de spelers die zich al bewezen hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina