[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de graphics echt niet zo lelijk als jullie doen lijken.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de graphics van Bad Company demo/beta ook ontzettend lelijk terwijl veel het mooi vonden. 8) Zal hier wel hetzelfde zijn zeker? Was Bad Company 2 grafisch beter in de full game?

3. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dan heb je denk ik nooit Assasins Creed, Gears of War of COD gespeeld.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het staat alleen voor de lol op mijn GT. Het is misschien niet het mooiste spel, maar zeker niet het lelijkste. Overdrijven is ook een kunst.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het wel mooi dat EA maar olie op het vuur blijft gooien dat BF3 DÉ COD Killer word.

Als ze zo'n grafisch zwakke game afleveren op de console wens ik ze heel veel succes.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er is wel een irritante bugs waar enemies zomaar verdwijnen binnen 1 seconde.

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb vooral het gevoel opgesloten in de map te zitten, iets dat ik in de bc delen niet had op bijvoorbeeld oasis. Nu zullen er vast ook wel wat maps inzitten met een groter gevoel van vrijheid maar dat is afwachten. Wat mij verder opviel:

- Grafische bugs, in de vorm van flitsen tijdens de game. Neem aan dat ze dat er wel uithalen.
    - Het level is naar mijn smaak op sommige punten echt te donker
    - Grenades vind ik maar raar, zoals wel meer mensen hier.
    - Ik vind enemies en teammates raar lopen :+
    - Zie het nut van liggen eigenlijk niet zozeer. Zeker op deze map niet, struikel gewoon over ventjes in de metro.

Verder vind ik het persoonlijk niet heel vervelend spelen en de graphics zijn ook wel oke imo, wel moeten er wat dingen aangepast worden in de volledige game. Vooralsnog staat ie in de pre-order en daar blijft ie denk ik ook wel.

8. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Dus jij beweerd dat BattleFail 3 Grafisch beter is dan Gears of War 3 om maar een voorbeeld op te noemen? :lol:

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Begin me nu echt te irriteren. Degene de mij killen liggen altijd in de fucking bosjes. Bij CoD gaat je cursor nog een beetje bewegen als iemand ligt te campen of je ziet zijn naam in het rood verschijnen.

Ik kan me er echt aan irriteren. Kutspel :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Erg slecht idd. Is waarschijnlijk om het pronen te compenseren...

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik beweer dat ik de spellen die jij opnoemde, heb gespeeld.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij ging dat om de PC versie (qua graphics).
    Ik heb nooit iemand horen zeggen dat de console versies baanbrekend zijn.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb toch anders zat filmpjes gezien met "Actual PS3 gameplay", waarin de game net zo mooi was als de pc footage.

14. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gezeik over de grafisch, speel het op een PC daar kan je ULTRA high mits je PC voldoet aan de eisen natuurlijk.

360 kan niet meer mee met grafisch, maar dit wisten we al en toch maar blijven zeiken over dat elke spel (Wat nu tegenwoordig uitkomt) is lelijk?

Ennuh; http://www.youtube.com/watch?v=XXXh2UihZNk

360 Gameplay Battlefield 3 erg nice moet ik zeggen, wellicht ligt het aan de BETA shit?

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  15. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Wat mij het meest heeft geergerd is de hele tijd Call of Duty afkraken met trailers en zelf roepen dat ze tientallen prijzen hebben gewonnen en dat zij MW3 zouden wegblazen. En maar groot praat over hun zogenaamde Engine 'Frost Bite 2'.

Terwijl dit allemaal een Marketing stunt is geweest om mensen aan te trekken.

Mij hebben en vele anderen hebben ze helaas niet kunnen overtuigen.

Ik denk door de BETA uit te brengen een grote fout is gemaakt door de makers van BattleFail 3. En dat zullen zij gauw merken aan de pre-orders......

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet hem hier wel gelijk geven. Door vele bugs en het grafische plaatje zullen veel mensen afhaken ben ik bang.

17. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al die negatieve commentaar niet. De grafisch oké die zijn niet baanbrekend... Maar slecht? Absoluut niet!

Ook de besturing vind ik gewoon goed! Het is even wennen t.o.v. BFBC2 maar na 2 minuutjes had ik alles onder de knie.

Het geluid is subliem, alles klinkt erg realistisch.

Dan de snipers die er ''zoveel'' zouden zijn...
    Oké ze zijn er maar met een beetje tactiek kun je ze (als aanvaller) zo vanaf de zijkant van de map één voor één uitschakelen. Heerlijk om te zien hoe kansloos ze dan naar je aan het zoeken zijn!

Prone vind ik ook niet storend. Het is niet ''overpowerd''!
    Ikzelf gebruik het trouwens amper... (enkel en alleen als ik moet reloaden terwijl ik beschoten wordt)

Ik geef toe er moet nog heel wat gebeuren... Maar ik ben verkocht! :D

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Games die ik speelde was toch echt de helft sniper, waaronder ik. 2e game haalde ik meteen 32-2 wat al meteen aantoonde hoe OP de sniper is. In het donker kun je ze goed zien echter buiten niet echt.

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.354
    Ik ga voor MW3. 10 minuten de beta was genoeg voor mij. Weinig sfeer, spanning niet dat gevoel wat ik meteen had bij mw1 en 2

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net drie potjes gespeeld en ik moet eerlijk toegeven dat ik ook best wel ben teleurgesteld... Ik heb het idee dat de graphics nog minder zijn dan die van Bad Company 2. De blaadjes van bomen lijken los te zweven i.p.v. vast te zitten aan een takje, het vuur in de kapotte metrotoestellen is vreselijk lelijk en al helemaal wanneer je inzoomt met een sniper scope. De manier waarop je een granaat gooit lijkt alsof het uit een James Bond game uit 2002 komt...

Ook heb ik het gevoel dat ik "opgesloten" zit in de map. Jammer genoeg zit Caspian Border niet in de console beta, want dat is een erg grote map en dan is Battlefield 3 weer heel anders denk ik.

Verder zijn er nog wat foutjes zoals kogels die in de lucht blijven hangen, groene flitsen wanneer je sprint en wisselen of inzoomen van wapens doet het soms niet, maar dat hoort natuurlijk bij een beta. :+

Ik ga nu nog wat potjes spelen, maar ik vrees dat Battlefield 3 niet mijn shooter wordt van 2011...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina